پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

بدترین زمان فروش واحد مسکونی در تهران توسط صاحبخانه

رازهای موجود در بازار مسکن با توجه به نواسات وضعیت اقتصادی

 SmartAsset برای تعیین بهترین و بدترین بازارهای مسکن برای رشد و ثبات، داده‌های 400 منطقه مترو را مورد بررسی قرار داد و آنها را با استفاده از دو معیار زیر مقایسه کرد:

ثبات: این احتمال وجود دارد که صاحبان خانه در هر مرحله از 10 سال پس از خرید خانه، کاهش قیمت قابل توجهی (5٪ یا بیشتر) را تجربه کنند.

رشد کلی قیمت مسکن : رشد کل قیمت مسکن در طول دوره ای که ما تحلیل کردیم.

رازهای موجود در بازار مسکن با توجه به نواسات وضعیت اقتصادی

همه داده ها از اداره مسکن فدرال (FHA) گرفته شده است و آرزوی 25 سال از سه ماهه اول 1997 تا سه ماهه چهارم 2021 را دارند. آنها از این دو معیار برای ایجاد رتبه بندی نهایی ما استفاده کردند. پیش فروش واحد مسکونی در صورت وجود 0% احتمال کاهش قابل توجه قیمت، مناطق امتیاز 100 را در متریک پایداری دریافت کردند.

منطقه مترو با بیشترین شانس کاهش قابل توجه قیمت (46%) امتیاز 0 را دریافت کرد. به طور مشابه، منطقه مترو با بالاترین رشد کلی قیمت مسکن امتیاز شاخص رشد 100 و منطقه مترو با کمترین رشد را دریافت کرد. a 0. سپس آنها میانگین نمرات هر منطقه مترو را در دو معیار، از بالاترین میانگین امتیاز تا کمترین میانگین گرفتند.

5  بازار برتر مسکن در سال 2022 در ایالات متحده

در ماه ژوئن، Bankrate همچنین گزارشی منتشر کرد که در آن بازارهای املاک و مستغلات در طول رونق مسکن ناشی از همه گیری بدترین عملکرد را دارند. با افزایش رونق مسکن در سراسر کشور، هر ایالتی شاهد افزایش ارزش املاک طی 12 ماه منتهی به سپتامبر بود. با این حال، برخی از اقتصادهای ایالتی با رشد ضعیف شغل و سایر چالش ها دست و پنجه نرم می کنند.

رشد و توسعه بازار مسکن با افزایش درآمد سالانه مردم

بازارهای مسکن که ممکن است شاهد کاهش قیمت باشند

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط آژانس مالی مسکن فدرال (FHFA) در روز سه شنبه، قیمت مسکن در حال حاضر 34 درصد بالاتر از دو سال قبل است و از مارس تا آوریل به افزایش خود ادامه داده است. اما با وجود اینکه بازار مسکن برای خریداران در سراسر کشور بد است، قیمت مسکن در برخی نقاط بیشتر از سایر نقاط افزایش یافته است. این موضوع باعث نگرانی برخی از مردم در مورد سقوط احتمالی در بازار مسکن شده است.

کاهش قیمت املاک با افزایش عرضه مسکن

در 3 موقعیت برتر، Boise، Colorado Springs و Las Vegas را داریم که انتظار می‌رود کاهش قیمت قابل توجهی داشته باشند. قیمت ها در این بازارها در سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است. به گفته مارک زندی، اقتصاددان ارشد مودیز آنالیتیکس، «بیش‌ارزش‌شده‌ترین بازارها در جنوب و جنوب غربی هستند»، در مناطقی که در طی همه‌گیری کووید، قیمت مسکن «با کار از راه دور بالا رفت».

زندی به نیوزویک می‌گوید، می‌توانید خطی را از Boise تا فونیکس و توسان ترسیم کنید – و تمام مناطق کلانشهری اصلی در دو طرف آن خط به‌طور معنی‌داری بیش از حد ارزش گذاری شده‌اند . به گفته توماس لاسالویا، اقتصاددان ارشد Moody’s Analytics، اوضاع در بسیاری از شهرهای کمربند خورشیدی که در آن‌ها در چند سال گذشته تحرک داشته‌اند، پیش فروش واحد مسکونی در تهران بدتر می‌شود، و به‌ویژه در شهرهایی که مهاجرت ثابت در چند دهه اخیر وجود داشته است.

پیش فروش واحد مسکونی در تهران از طریق سایت تعاونی ها

حرف آخر

بسیاری از افراد خارج از ایالتی که به این شهرها مهاجرت کردند، با «حساب‌های پس‌انداز بزرگ از فروش خانه‌شان در منطقه‌ای با قیمت‌های بالاتر یا درآمدهای زیاد کار از راه دور» به مناطقی که جمعیت محلی درآمد بسیار کمتری داشتند، آمدند. با این پول، آنها خریداران محلی را در جنگ های مناقصه برای خرید خانه از بازار بیرون راندند.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *