پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

خرید و فروش واحد مسکونی در تهران زیر قیمت بازار مسکن

متوسط ​​اجاره بهای یک آپارتمان

این واقعیت که شهر خیلی به گردشگری وابسته نیست به این معنی است که اگر گردشگری کند باشد، می توانید املاکی را در ساحل به تازه واردان، افراد محلی و دانشجویان اجاره کنید. قبل از همه‌گیری، متوسط ​​اجاره بهای یک آپارتمان در سن دیگو نسبت به سال گذشته 4 درصد رشد می‌کرد (منبع: RentCafe). حدود 40 درصد از آپارتمان ها را می توان با کمتر از 2000 دلار اجاره کرد و 60 درصد از آپارتمان ها را می توان با بیش از 2000 دلار در ماه اجاره کرد. پیش فروش واحد مسکونی این نشان می دهد که قیمت اجاره در سن دیگو بسیار بالا است.

خرید و فروش املاک اداری ، تجاری و مسکونی

آمار مالکان خانه در مقابل اجاره‌کنندگان: طبق جدیدترین  داده‌های سرشماری نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2020 ، شهرستان سن دیگو دارای درصد اجاره‌نشینی 46.7 درصد است که دومین درصد اجاره‌دهنده‌ترین بخش از کل شهرستان‌ها در منطقه بزرگ شهرستان سن دیگو است. درصد صاحب خانه 53.3 درصد است. هزینه ماهانه مالکیت برای صاحبان املاک در سن دیگو حدود 2073 دلار است.

قیمت اجاره و خرید آپارتمان

متوسط ​​اجاره ناخالص 1658 دلار است که سومین گران ترین شهرستان در میان سایر شهرستان ها در منطقه بزرگ شهرستان سن دیگو است. در مقایسه نرخ اجاره با میانگین 1062 دلار ایالات متحده، شهرستان سن دیگو 56.1٪ بزرگتر است. همچنین، در مقایسه با ایالت کالیفرنیا (1503 دلار)، شهرستان سن دیگو 10.3 درصد بزرگتر است.

از 3 اکتبر 2022، متوسط ​​اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در سن دیگو، کالیفرنیا، 2545 دلار است. این میزان نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش داشته است. در طول ماه گذشته، متوسط ​​اجاره یک آپارتمان استودیویی در سن دیگو ثابت باقی ماند. میانگین اجاره برای یک آپارتمان 1 خوابه با کاهش -5 درصد به 2545 دلار و متوسط ​​اجاره برای یک آپارتمان 2 خوابه با -5 درصد کاهش به 3295 دلار رسیده است.

متوسط پرداخت اجاره بهای ماهانه در چیتگر منطقه 22

تفاوت قیمت آپارتمان در بالا و پایین شهر

اجاره آپارتمان دو خوابه به طور متوسط ​​3295 دلار است که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است. اجاره آپارتمان سه خوابه به طور متوسط ​​4070 دلار است که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است. اجاره آپارتمان چهار خوابه به طور متوسط ​​4900 دلار است که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است. بازار مسکن سن دیگو برای اجاره‌های کوتاه‌مدت مناسب‌تر برای صاحبخانه است .ما نمی توانیم بگوییم که کالیفرنیا صاحبخانه دوست است.

با این حال، شهرهای خاص برای مالکان و سرمایه گذاران املاک و مستغلات پیش فروش واحد مسکونی در تهران بهتر از شهرهای دیگر هستند. یکی از دلایل سرمایه گذاری در بازار مسکن سن دیگو در سانفرانسیسکو یا لس آنجلس این واقعیت است که سن دیگو یکی از معدود شهرهای بزرگی است که کنترل اجاره را ندارد. این شهر گروه‌هایی دارد که با پیشنهادهایی برای اعمال کنترل اجاره به املاک اجاره‌ای سن دیگو علاوه بر آپارتمان‌ها مبارزه می‌کنند.

بازدهی سود بالا با فروش و پیش فروش واحد مسکونی در تهران

خط آخر

سن دیگو دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. پارک بالبوآ باغ وحش سن دیگو، موزه هوا و فضا، موزه تاریخ طبیعی، باغ صحرا، سمفونی محلی جوانان، باغ ژاپنی، و مجموعه گلف را در خود جای داده است. یک SeaWorld در سن دیگو، یک استادیوم MLB، موزه USS Midway، و پارک سافاری باغ وحش سن دیگو وجود دارد. علاوه بر این، آب و هوای معتدل و نزدیکی به ساحل است. هر ملک اجاره‌ای در سن دیگو که به راحتی به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشد، در سایت‌های اجاره‌ای مانند Airbnb برتری دارد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *