پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

ساخت برج و پیش فروش واحد مسکونی در تهران با حداقل پرداختی

توافق وزارت راه و شهرسازی با شرکت های سازنده آپارتمان

قیمت املاک و مستغلات در منطقه باکرکوی استانبول بسیار رقابتی است، زیرا نسبت به سایر کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی ارزان تر است. بازار املاک و مستغلات در باکرکوی استانبول با تنوع آن مشخص می شود، زیرا همه انواع املاک مورد نظر شما وجود دارد، مانند ویلا، آپارتمان، دفاتر تجاری، مغازه ها و غیره، و این زمینه فروش واحد مسکونی در تهران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را باز می کند. در مقابل شما، فقط ملک مناسب را برای خود انتخاب کنید.

ساخت برج های 40 طبقه در چیتگر با مشارکت دولت

زیرساخت در منطقه باکرکوی استانبول بسیار قوی و در سطح کیفیت و توسعه در سطح جهانی است. باکرکوی دارای شبکه حمل و نقل با کیفیت و مدرنی است که می توانید با آن بین شهر ترکیه ای استانبول حرکت کنید. املاک و مستغلات در این منطقه با مدرنیته مشخص می شود، جایی که ما املاکی با طراحی مهندسی مدرن فوق العاده پیدا می کنیم. با خرید ملک در باکرکوی می توانید اقامت ملکی ترکیه را دریافت کنید.

مجتمع های مسکونی لوکس و مدرن برای زندگی

که برای تمامی سرمایه گذاران خارجی و عرب ترجیح داده می شود زیرا هر ساله به طور مستمر تمدید می شود. مجتمع های مسکونی لوکس و مدرن بسیاری در این منطقه وجود دارد که دارای کلیه خدمات اولیه و تفریحی می باشد. آب و هوای ساحلی منحصر به فرد در باکرکوی استانبول یکی از مواردی است که سرمایه گذاران خارجی و عرب را برای خرید ملک در آنجا جذب می کند.

مهم ترین مزیت خرید ملک در منطقه باکرکوی استانبول، امکان اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک است که شهروندی است که بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان آرزوی آن را دارند. پروژه اسپرلوس اگر در مورد منطقه باکرکوی استانبول صحبت می کنیم، باید به مرکز خرید معروف آکوا فلوریا که یکی از مهم ترین و بهترین مراکز خرید شهر استانبول ترکیه است و همچنین پارک آکواریوم اشاره کرد. بزرگترین پارک آبی ترکیه

توافق وزارت راه و شهرسازی با شرکت های سازنده آپارتمان

بهترین فصل برای خرید آپارتمان و واحد مسکونی

این پارک بزرگترین باغ وحش آبی جذاب و شگفت انگیز در کل خاورمیانه است و این پارک به عنوان یکی از بزرگترین و عمیق ترین آکواریوم های آبی طبقه بندی شده است و از نظر وسعت در سطح کل اروپا است. پارک و منطقه آن و تعداد موجودات زنده و موجودات دریایی که در آن یافت می شود. مرکز خرید یکی از مراکز خرید معروف در منطقه باکرکوی استانبول است و این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز تجاری در کل ترکیه است.

ما در اینجا در مورد زیباترین و شگفت انگیزترین محله های منطقه باکرکوی استانبول صحبت می کنیم که با منظره دریای بی نظیر دریای مرمره مشخص می شود و پارک فلوریا در منطقه فلوریا استانبول وجود دارد، باغی جذاب که در امتداد امتداد دارد. ساحل دریای مرمره شگفت انگیز. همچنین در نزدیکی پارک فلوریا یک قصر توریستی مشرف به دریای مرمره وجود دارد که گردشگران از سراسر جهان از آن دیدن می کنند.

مجتمع های مسکونی لوکس و مدرن برای زندگی

خط آخر

از جمله دیدنی های مهم منطقه باکرکوی، نمایش گیاه شناسی مدرن ترکیه است که مدل هایی از انواع دایناسورها را به نمایش می گذارد و همچنین زمین های بازی آبی و شنی که برای کودکان در نظر گرفته شده است. شگفت انگیزترین چیزی که کودکان و بازدیدکنندگان در باغ گیاه شناسی به آن توجه می کنند، کلبه های شگفت انگیزی است که از خانه های اسمورف ها تقلید می کنند که شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان هستند و همچنین مدل هایی از این شخصیت ها وجود دارد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *