پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

فروش واحد مسکونی در تهران با کمک کارشناسان فروش املاک

جلوگیری از کلاهبرداری در بازار مسکن با تشدید قوانین مربوط به املاک

امنیت سرمایه گذاری در املاک و پیش خرید واحد مسکونی از تعاونی های معتبر سرمایه گذاری امن در املاک: بازار سرمایه گذاری املاک ترکیه یکی از بهترین و موفق ترین بازارهای سرمایه گذاری محسوب می شود که سود زیادی را برای سرمایه گذاران تضمین می کند. سهولت اعطای تابعیت به خانواده: یک سرمایه گذار پیش فروش واحد مسکونی خارجی املاک و مستغلات که تابعیت ترکیه را دریافت می کند می تواند به راحتی آن را به خانواده خود اعطا کند.

استعلام آپارتمان خریداری شده از دفتر اسناد قبل از سرمایه گذاری و خرید

راحتی در انتخاب نوع ملک: دولت ترکیه نوع ملکی را که باید برای گرفتن تابعیت ترکیه خریداری کند به سرمایه گذار مشخص نکرد و به همین دلیل درهای سرمایه گذاری املاک مختلف در ترکیه را باز کرد. سریع ترین و ساده ترین راه: راه اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک ساده ترین راه است و در مقایسه با سایر روش ها زمان کمتری می برد.

پرداخت مالیات هنگام خرید و فروش واحد های آپارتمانی طبق قوانین جدید

فروش ملک پس از اخذ تابعیت: بسیاری از سرمایه گذاران در مورد امکان فروش ملک پس از اخذ تابعیت ترکیه تعجب می کنند و در واقع نمی توانند قبل از گذشت سه سال از تاریخ خرید آن را بفروشند و مالک تعهدنامه عدم فروش آن را می نویسد و این تعهد را ثبت می کند. در سند مالکیت مزایای اخذ تابعیت ترکیه: برخورداری از حقوق کامل در دسترس شهروندان ترکیه.

اخذ پاسپورت ترکیه که یکی از مهم ترین و قدرتمندترین پاسپورت های دنیا محسوب می شود. به دارنده آن اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به 70 کشور جهان سفر کند. ورود و خروج از ترکیه بدون نیاز به ویزا. حق مالکیت، پیش فروش واحد مسکونی در تهران فروش و خرید در ترکیه. شرکت در انتخابات علاوه بر حق نامزدی. برخورداری از خدمات آموزشی و بهداشتی در دسترس شهروندان ترکیه.

جلوگیری از کلاهبرداری در بازار مسکن با تشدید قوانین مربوط به املاک

بازرسی املاک دولتی و قیمت گذاری بر روی آن توسط دادگستری

حق کار در مشاغل مختلف و همچنین دسترسی به مشاغل خاص که شهروندان ترکیه حق دسترسی به آنها را ندارند. چرا ترکیه را انتخاب کنید: ترکیه دارای مزایای بسیاری است که آن را از کشورهای مختلف دنیا متمایز می کند و آن را به مقصدی برای سرمایه گذاری و اقامت تبدیل می کند مهمترین ویژگی آن موقعیت استراتژیک: ترکیه یکی از مهم ترین نقاط بین قاره ها را به خود اختصاص داده است که آن را به مکانی مناسب برای سرمایه گذاری های مختلف تبدیل می کند.

زیبایی طبیعت و حضور گردشگران: ترکیه علاوه بر تاریخ طولانی، دارای تنوع زمین بین دریایی و کوهستانی است. همین امر باعث شد تا گردشگران از هر سو به آن سفر کنند تا از جاذبه های گردشگری و باستانی آن لذت ببرند. اقتصاد ترکیه: اقتصاد ترکیه به یکی از مهم ترین اقتصادهای جهانی تبدیل شده است. این امر اهمیت ترکیه و تقاضای سرمایه گذاران برای آن را افزایش داده است.

پرداخت مالیات هنگام خرید و فروش واحد های آپارتمانی طبق قوانین جدید

خط آخر

استانداردهای پایین زندگی: ترکیه با هزینه کم زندگی مشخص می شود، بسیاری از خارجی ها امکان لذت بردن از یک زندگی لوکس را در داخل ترکیه پیدا کرده اند، تا جایی که برای یک زندگی عادی در کشورشان لازم است. زندگی اجتماعی: مردم ترکیه جزو دوستانه ترین مردم جهان هستند. خارجی های مقیم ترکیه از فضای صمیمیت اجتماعی لذت می برند و هرگز احساس انزوا نخواهند داشت.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *