پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحد مسکونی یکی از راه های خانه دار شدن مستاجرین

قوانین مصوب شده توسط اتحادیه املاک در خصوص پیش فروش واحد های مسکونی

شکی نیست که خرید ملک در ترکیه گامی کاملاً ایمن برای دور شدن از عوارضی است که ممکن است در سایر کشورها و سایر نقاط به ویژه کشورهای اروپایی مشاهده کنید، زیرا دولت ترکیه در ارائه تسهیلات انگیزشی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. خارجی را خریداری کنید، اما این بدان معنا نیست که شما با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد پروژه مهر ایثار یاران و بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد برخی از آنها صحبت کنیم.

اشتباهاتی که هنگام خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان باید از آنها اجتناب کرد

چه این اولین تجربه شما در ترکیه است و چه مدت‌ها پیش این تجربه را داشته‌اید، باید تمام جزئیاتی را که ممکن است با آن مواجه شوید ببینید، زیرا بازارهای املاک و مستغلات به طور کلی نمی‌توانند برای مدت طولانی در یک حالت باقی بمانند، اما در تغییر مداوم اولین اشتباه این است که قبل از شروع به جستجوی ملک، تحقیق، سوال و تحقیق خود را انجام ندهید، زیرا باید تصور روشنی از آنچه می خواهید و بودجه خود داشته باشید. در غیر این صورت، زمان زیادی را برای جستجوی املاکی که مناسب شما نیستند تلف خواهید کرد.

خطرات پیش خرید آپارتمان از املاکی ها

هنگام خرید ملک در یک کشور خارجی همیشه بهتر است نظر تخصصی در مورد خرید آن جلب شود. یک وکیل محلی یا یک مشاور املاک و مستغلات استخدام کنید که می تواند به شما کمک کند روند را طی کنید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. اولین اشتباهی که مردم مرتکب می شوند خرید در مناطق روستایی است زیرا فکر می کنند پیش فروش واحد مسکونی در تهران در ازای پول خود بیشتر به دست می آورند و فضای بیشتری دارند. اما همیشه هم به این صورت نیست.

قوانین مصوب شده توسط اتحادیه املاک در خصوص پیش فروش واحد های مسکونی

قیمت هر متر مربع در مناطق روستایی اغلب کمتر از مناطق شهری است، اما وقتی هزینه رفت و آمد به محل کار یا مدرسه و کمبود امکانات رفاهی را در نظر بگیرید، ممکن است ارزش آن را نداشته باشد. در نظر گرفتن زیرساخت‌ها در مناطق روستایی و جاده‌ها نیز مهم است، آب و برق ممکن است مانند مناطق شهری توسعه نیابد که می‌تواند زندگی را دشوار کند.

نحوه سکونت در واحد های مسکونی واقع در برج

املاک و مستغلات در مناطق توریستی اغلب بسیار بزرگتر از نیاز بیشتر مردم است و احتمالاً در نهایت با فضای بی استفاده زیادی مواجه خواهید شد. املاک در مناطق توریستی معمولاً دور از مراکز شهر و سایر امکانات رفاهی هستند و این می تواند یافتن مستاجر را دشوار کند و همچنین می تواند در صورت نداشتن ماشین، حرکت در اطراف را دشوار کند. در این زمینه باید توجه داشت که این نوع املاک بیشترین بهره را از فصول گردشگری می برد، زیرا هجوم گردشگران از همه جا افزایش می یابد.

یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند، خرید ملک بدون اطلاع از وضعیت حقوقی آن است. ممکن است مشکل رهن، توقیف یا مشکلات دیگری وجود داشته باشد که منجر به از دست دادن بخشی از ارزش یا اهمیت آن و کاهش موقعیت سرمایه گذاری آن شود.

نحوه سکونت در واحد های مسکونی واقع در برج

حداقل پیش پرداخت برای پروژه های آپارتمانی

لازم به ذکر است که در هنگام خرید ملک در ترکیه جنبه های خطرناک بسیاری وجود دارد که ممکن است باعث ضرر شما شود مگر اینکه به آنها توجه کنید و برجسته ترین آنها عبارتند از: احتمال وجود ترک ارزش لیر بیشتر می شود و ارزش سرمایه گذاری شما را کاهش می دهد. احتمال بی ثباتی سیاسی در کشور که می تواند منجر به خشونت یا تغییر حکومتی شود که برای سرمایه گذاران خارجی مناسب نیست.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *