پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

نظارت بازرسان اتحادیه املاک در پیش فروش واحد مسکونی

وضعیت پروژه های آپارتمانی موجود در غرب تهران

کارشناسان املاک و مستغلات در ترکیه انتظار دارند که علاقه سرمایه گذاران خارجی و عرب به دنبال آپارتمان برای فروش در منطقه بیلیکدوزو استانبول افزایش یابد و طبیعی است که همزمان با شروع ساخت و ساز و حفاری، املاک و مستغلات در آن منطقه افزایش یابد. خط جدید مترو که قرار است به زودی فعال شود و از اینجا می توان تایید کرد فروش واحد مسکونی در تهران که سرمایه گذاری در املاک بیلیکدوزو با تمام استانداردها یک کارت سرمایه گذاری بسیار متمایز و سودآور است.

اعتماد به بازرسان اتحادیه املاک قبل از پیش خرید آپارتمان در برج

در مورد ارزش اقتصادی بیلیکدوزو استانبول چطور؟ یک مرکز اقتصادی بسیار مهم در شهر استانبول ترکیه است که در آن می توانید فرصت های سرمایه گذاری ممتاز زیادی را در آن منطقه پیدا کنید، زیرا شامل بزرگترین بندر کانتینری تجاری در کل ترکیه با مساحت یک و نیم است. میلیون متر مربع این شهر علاوه بر شهر صنعتی بزرگ بیلیکدوزو است که علاوه بر شهر صنعتی معروف بیسان، فرصت های شغلی برای بیش از 15000 نفر فراهم می کند.

کسب اطلاعات درباره پروژه های پیش فروش منطقه قبل از سرمایه گذاری

ده محله اصلی در بیلیکدوزو وجود دارد و آپارتمان های فروشی در بیلیکدوزو استانبول در همه این محله ها موجود است. در اینجا لیستی از مهم ترین محله های بیلیکدوزو آورده شده است: منطقه در استانبول ترکیه دارای مکان‌های تاریخی و توریستی بسیار مهمی است که در زیر فهرستی از مهم‌ترین این جاذبه‌ها آورده شده است: تاریخ ساخت آن به زمان امپراتور رومن دیوژن که امپراتور بیزانس بود برمی گردد.

این کار در اواخر قرن یازدهم انجام شد و سلطان عبدالعزیز عثمانی این مقر را به دلیل تعداد زیاد گونه های پرندگان در قصر شکار تبدیل کرد. منطقه و این کاخ امروز به روی گردشگران و بازدیدکنندگان ورودی باز است. پروژه هما پارسه این چشمه به چشمه آب الجده عایشه معروف است و این چشمه در دوران امپراتوری عثمانی یکی از مناطق مهم و معروف برای بستری بوده است و این به دلیل موقعیت بلند و هوای پاکی است که از آن برخوردار است.

وضعیت پروژه های آپارتمانی موجود در غرب تهران

فراهم کردن امکانات مورد نیاز برج ها قبل از تحویل واحد های مسکونی

جایی که می توانید در مراکز خرید و مراکز تجاری بزرگ بیلیکدوزو، مانند مرکز خرید مارمارا گاردن، توریوم مال و همچنین مرکز خرید معروف ، خرید کنید. منطقه مملو از باغ‌های سبز است که علاوه بر فضای عمومی راحت و هوای تازه‌ای که منطقه از آن لذت می‌برد، منظره‌ای فوق‌العاده به املاک می‌دهد. یکی از مهم ترین باغ های بیلیکدوزو پارک دره زندگی است که به باغ دره سبز معروف است و می توان آن را بزرگترین پارک استانبول دانست.

در آن منطقه می توانید از مجلل ترین رستوران ها دیدن کنید تا لذیذترین غذاهای ترکی و بین المللی را میل کنید. این یک خانه توریستی باستانی است که قدمت آن به قرن شانزدهم باز می گردد و در سال 1998 خانه کولوسوک به باغی شگفت انگیز تبدیل شد که هزاران گردشگر از سراسر جهان در آن جمع می شوند. بسیاری از مدارس مهم بین المللی و ترکی در بیلیکدوزو وجود دارد، و در اینجا لیستی از مهمترین آنها آورده شده است.

خط آخر

مدرسه بین المللی فلسطینی الفنار، مدرسه ای که برنامه های آموزشی را بر اساس برنامه های درسی اعراب فلسطینی ارائه می دهد. این مدرسه همچنین امکان تحصیل در برنامه درسی آمریکایی را ارائه می دهد و شما می توانید یکی از این دو برنامه درسی را مطابق میل خود انتخاب کنید. مدرسه بین المللی یمن، که مدارسی هستند که خدمات آموزشی را به همه اعراب و اعضای جامعه عرب در منطقه ارائه می دهند.

کسب اطلاعات درباره پروژه های پیش فروش منطقه قبل از سرمایه گذاری

 کارکنان آموزشی مایلند بهترین خدمات آموزشی را به دانش آموزان ارائه دهند. مدرسه بین المللی لاله، مدرسه ای علاقه مند به آموزش دانش آموزان بر اساس برنامه های درسی علمی مدرن و ماموریت آن ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای خلاقیت، تفکر و ارتقای توانایی های ذهنی آنهاست.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *