پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش قسطی واحد های مسکونی در تهران با وام

بهترین زمان سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات

مهمترین مزایا هنگام خرید ملک در ترکیه آیا از راز پشت این تقاضای زیاد برای خرید ملک در ترکیه فکر کرده اید؟ قابل توجه است که حجم فروش سال به سال در حال افزایش است. از طریق مقاله زیر مطمئن خواهیم شد که به اکثر سوالات و سوالات شما پاسخ خواهیم داد. مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟ فروش واحد مسکونی در تهران خریداران املاک و مستغلات در ترکیه از مزایای بسیاری برخوردار می شوند و این امر در کشورهای دیگر به خصوص اروپا که موانع زیادی را در مقابل آنها قرار می دهد قابل دستیابی نیست.

پیش فروش قسطی واحد های مسکونی در تهران با وام

ترکیه در سال های اخیر به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، اما اصلی ترین آنها عبارتند از: اقتصاد با رشد سریع: اقتصاد ترکیه در سال های اخیر با سرعتی سریع در حال رشد بوده است و انتظار می رود در آینده نیز به رشد خود ادامه دهد. این امر آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال ورود به یک بازار پر رونق هستند.

استراتژی معاملاتی هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان

جمعیت و جوانان زیاد: ترکیه بیش از 80 میلیون نفر جمعیت دارد که میانگین سنی آن 30 سال است. این امر آن را به یک بازار ایده‌آل برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال استفاده از پایگاه مشتری بزرگ و بکر هستند. موقعیت استراتژیک: ترکیه در تقاطع اروپا و آسیا واقع شده است و آن را به مکانی ایده آل برای شرکت هایی تبدیل می کند پروژه الهیه و فرشته که می خواهند به هر دو بازار خدمات ارائه دهند.

همچنین دارای خط ساحلی بزرگی است که به شرکت ها امکان دسترسی به دریای مدیترانه و دریای سیاه را می دهد. آب و هوای مناسب: ترکیه دارای آب و هوای معتدل، با تابستان های گرم و زمستان های معتدل است. این امر آن را به مقصدی جذاب هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی تبدیل می کند. تنوع بازار املاک و مستغلات در ترکیه.

بهترین زمان سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات

کارشناسی واحد های آپارتمانی و قیمت گذاری بر روی املاک

یکی از مزیت های مهمی که هنگام خرید ملک در ترکیه پیش روی شما قرار می گیرد، تنوع بسیار زیاد بازار املاک و مستغلات است و مهم است که سلیقه ها، خواسته ها و بودجه های مختلف را نیز برآورده کنید. از طریق پاراگراف های زیر انواع و موارد املاکی را که می توانید پیدا کنید در اختیار شما قرار می دهیم: املاک و مستغلات در ترکیه به صورت اقساطی.

سیستم اقساطی املاک در ترکیه نوعی فروش است که در آن خریدار تا زمان پرداخت کامل قیمت ملک، ماهانه مبلغی را به فروشنده پرداخت می کند. این نوع فروش در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است، زیرا به خریداران اجازه می‌دهد بدون پرداخت کل قیمت، ملک را خریداری کنند. خرید اقساطی املاک در ترکیه مزایای زیادی دارد.

خط آخر

تامین مالی از بانک ها برای املاک و مستغلات به صورت اقساطی آسان تر از تامین مالی از بانک ها برای املاکی است که به قیمت تمام شده به فروش می رسند. فروش اقساطی اغلب با 10 تا 20 درصد تخفیف در قیمت کامل ملک همراه است. امکان مذاکره با فروشندگان در مورد مدت زمان پرداخت اقساط وجود دارد. این بسته به ترجیح فروشنده می تواند از 12 ماه تا 60 ماه متغیر باشد.

استراتژی معاملاتی هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان

برخی از افراد ممکن است در خرید اقساطی ملک در ترکیه مردد باشند زیرا نگران این هستند که در صورت تغییر وضعیت مالی خود نتوانند از پس پرداخت ها برآیند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر قراردادهای اقساطی شامل بندی هستند که به خریداران اجازه می دهد خرید خود را لغو کنند.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *