پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحد مسکونی در تهران با وام توسط کارگزاری ها

عمر مفید آپارتمان در مناطق مختلف

در اینجا چیزی است که باید در مورد ساختار شرکت ها فهمید: در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهایی که کدهای مالیاتی ساده تری دارند (که از لحاظ نظری هدف ماست) نرخ مالیات شرکت ها می تواند بالاتر باشد. ساختارهای شرکتی می توانند کاهش مالیات کمتری نسبت به مالکان فردی برای اجاره ملک داشته باشند. پیش فروش واحد مسکونی بگذارید یک مثال از گرجستان برای شما بیاورم. مدل استونیایی از نظر تئوری به شما امکان می دهد مالیات را برای همیشه به تعویق بیندازید و 0٪ بپردازید و بنابراین پول خود را ترکیب کنید.

تفاوت املاک اداری، تجاری و مسکونی در قیمت

 اما در نهایت، مالیات به سر رسید و حدود 20 درصد مالیات برای ساختار شرکتی خواهد بود.  از سوی دیگر، یک مالک شخصی 5 درصد مالیات بر اکثر املاک مسکونی می پردازد. در برخی از کشورها، اگر دارای یک ملک در ساختار شرکتی هستید، سود سرمایه یا کل ارزش ملک ممکن است در هنگام فروش آن مشمول مالیات شرکتی باشد.  افراد معمولاً معافیت های بیشتری برای فروش ملک دارند و می توانند از مالیات بر عایدی سرمایه در برخی کشورها اجتناب کنند، حتی اگر محل اقامت اصلی آنها نباشد.

 اگر ملکی را برای دو تا پنج سال نگه دارید و آن را به عنوان یک فرد بفروشید، اغلب می توانید امتیاز مالیات بر عایدی سرمایه را کاهش دهید یا حذف کنید.  ساختار شرکت بسیار دشوارتر است زیرا قوانین شرکت اعمال می شود، به خصوص اگر از ایالات متحده می آیید و از LLC استفاده می کنید. LLC نوع بسیار جالبی از مدل هیبریدی است. این واقعا یک شرکت نیست. LLC خود واقعاً همه چیز را پیچیده تر نمی کند. با این حال، کشورهای دیگر همیشه LLC ندارند.

نحوه معاملات در بازار مسکن

 بنابراین، اگر از ایالات متحده آمده‌اید و به شرکت‌های LLC عادت کرده‌اید، در بسیاری از کشورها چنین چیزی را نخواهید یافت و در نهایت مالیات بیشتری پرداخت خواهید کرد. من یک بار از یک ساختار شرکتی استفاده کردم و در نهایت به دلیل یک کد مالیاتی ساده مجبور به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای فروش ملک شدم. اگر به پرداخت کننده مالیات بر ارزش افزوده نمی فروشید، املاک و مستغلات از مالیات بر ارزش افزوده معاف نیستند.

تخمین ارزش آپارتمان توسط بازرسان املاک

 در نهایت مجبور شدم 5000 یا 6000 دلار از سود خود را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده در این معامله کوچک بپردازم زیرا آن را در ساختار شرکتی داشتم. من اشتباهاتی کرده ام من سس مخفی ندارم که من را از اشتباه مصون نگه دارد. اما هر چه بیشتر در دنیای فراساحل انجام می دهم، از نزدیک یاد می گیرم که چه کارهایی را نباید انجام دهم. سپس به شما می گویم از چه چیزی اجتناب کنید. 

آغاز پیش خرید آپارتمان در کشور

نکته مهمی که می‌خواهم درک کنید این است که خرید ملک در خارج از کشور با خرید ملک در کشور خود یکسان نیست. اگر اینطور فکر کنید، ناامید خواهید شد و با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد.  مالیات موضوعی است که باید هنگام تصمیم گیری برای قرار دادن ملکی به نام خود یا در یک ساختار شرکتی به آن توجه کنید.

در ساختار شرکتی، شما اغلب نرخ مالیات بالاتری بر درآمد می پردازید، درآمد ممکن است مشمول مالیات بر ارزش افزوده باشد، به طور کلی سود سرمایه بیشتری را پرداخت می کنید، و زمانی که ملک را می فروشید، فروش واحد مسکونی در تهران معافیت های کمتری خواهید داشت و شما حتی ممکن است مالیات بر ارزش افزوده را برای فروش ملک بپردازد.

دریافت اقامت با خرید آپارتمان

همه کسانی که در خارج از کشور املاک و مستغلات می خرند، آن را برای مزایای مهاجرت نمی خرند، با این حال، خرید املاک و مستغلات راهی عالی برای استفاده از برنامه های اقامتی خاص، مانند برنامه های اقامت دائم، برنامه های تابعیت سریع و شهروندی با سرمایه گذاری است.

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در بازار مسکن با خرید و فروش آپارتمان

املاک و مستغلاتی که می توانید برای دریافت شهروندی از طریق سرمایه گذاری خریداری کنید، عموما خوب نیستند. اگرچه، در حال حاضر در ترکیه، آنها قراردادی دارند که در آن شما می توانید هر ملکی را که می خواهید بخرید و واجد شرایط شهروندی شوید. کشورهای دیگر برنامه هایی دارند که کمی طولانی تر، دو تا پنج سال طول می کشد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *