پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحد مسکونی و راه های تامین نقدینگی برای خرید

تاثیر قیمت دلار و نرخ تورم بر تعداد خرید و فروش واحد مسکونی و تجاری

به طور کلی، سرمایه گذاران خارجی همان حقوق زمین را دارند که شهروندان محلی در مالزی از آن برخوردار هستند. چند محدودیت جزئی وجود دارد که برای اکثر افراد اعمال نمی شود. به عنوان مثال، فقط افراد محلی می توانند زمین کشاورزی یا دارایی تاریخی مهم در مالزی خریداری کنند. خبر خوب این است که: چند مورد نادر دیگر، خارجی ها می توانند تقریباً تمام انواع املاک و مستغلات زمینی در مالزی از جمله خانه ها، ویلاها، عمارت ها و فروش واحد مسکونی در تهران حتی ساختمان های اداری را داشته باشند. .

راه های تامین نقدینگی برای خرید و پیش خرید آپارتمان چیست؟

بهتر از آن، گرفتن ویزای بلند مدت و استفاده از بخشی از آن برای سرمایه گذاری در بازار املاک مالزی آسان است. مالزی خانه دوم من (MM2H) یکی از محبوب ترین برنامه های اقامت سرمایه گذاری در آسیا است. بخشی از مجموع 1 میلیون رینگیت یا تقریباً 225000 دلار آمریکا که برای واجد شرایط بودن برای برنامه MM2H لازم است، بعداً قابل برداشت و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این مبلغ را می توان یک “مبلغ یکجا” برای اخذ اقامت مالزی در نظر گرفت.

حداقل سرمایه لازم برای خرید و پیش خرید آپارتمان در تهران چه قدر است؟

از سوی دیگر، دولت مالزی نیز ویزاهای جدیدی را در سال 2022 با هدف تجار و بازنشستگان با درآمد بالا معرفی کرد. هزینه‌های این برنامه ویزا جدید، که برنامه ویزای پرمیوم (PVIP) نام دارد، بر اساس درآمد است نه سرمایه‌گذاری «مبلغ یکجا» که برای واجد شرایط بودن برای MM2H لازم است. روندهای جمعیتی بسیار به نفع فیلیپین است – حتی بیشتر از سایر نقاط آسیا.

تاثیر قیمت دلار و نرخ تورم بر تعداد خرید و فروش واحد مسکونی و تجاری

علاوه بر این، میانگین سنی در فیلیپین تنها 25 سال است. این یکی از پایین ترین ها در آسیا است. رشد جمعیت به طور طبیعی منجر به افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات در طول زمان می شود. پیش فروش واحد مسکونی در تهران به زبان ساده: تعداد بیشتر افراد به معنای جمع بزرگتری از خریداران است. نیروی کار جوان و تحصیلکرده فیلیپین به رشد اقتصادی خود در آینده ادامه خواهد داد. این فقط رشد جمعیت به خودی خود نیست که باعث افزایش تقاضا در شهرهای بزرگ می شود.

پیش فروش واحد های مسکونی و تجاری پروژه های عمرانی چیتگر

 نرخ شهرنشینی فیلیپین 48 درصد است و در حال رشد است، که در درازمدت تعداد زیادی از مردم را از مناطق روستایی به شهرها ضروری می‌کند. بر اساس برخی معیارها، مانیل چهارمین منطقه بزرگ شهری در جهان با 25 میلیون جمعیت است. بر اساس واقعیت‌های جمعیتی، رشد بی‌شمار جمعیت فیلیپین همراه با شهرنشینی مداوم آن به معنای تقاضای قوی‌تر برای املاک و مستغلات اصلی در طول زمان است.

پیش فروش واحد های مسکونی و تجاری پروژه های عمرانی چیتگر

هوی و هوس های اقتصادی اقتصاد جهانی خواهد آمد و خواهد رفت. پیش‌بینی عملکرد هر بازار معین در بلندمدت دشوار است. با این حال، روندهای جمعیتی تقریباً به همان اندازه نزدیک است که می توانیم به دست آوریم – آمارهایی مانند نرخ شهرنشینی و رشد جمعیت تقریباً غیرممکن است که پس از شروع به حرکت تغییر کنند. به این ترتیب، بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در سال 2023 کشورهایی هستند که دارای روندهای جمعیتی قوی و سابقه اجتناب از رکود هست

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *