پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

شرایط پیش فروش واحد مسکونی در تهران چگونه است؟

امضای قرارداد پیش فروش آپارتمان در بازار مسکن

 یکی از مهمترین نکاتی که در اجاره ملک باید به آن توجه کرد، قرارداد اجاره است. می گویند قراردادهای اجاره با وکیل نتیجه بهتری می دهد. به این ترتیب هر دو طرف از ابتدا درباره حقوق و حوزه اختیارات خود اطلاعاتی به دست می آورند. قراردادهای اجاره، نکاتی وجود دارد که باید در هنگام امضای آن در نظر گرفته شود. فروش واحد مسکونی در تهران توصیه می شود از یک کارمند املاک و مستغلات حمایت کنید تا اطمینان حاصل شود که مراحل رسمی مورد نیاز را می توان به شیوه ای بدون نقص و کنترل شده انجام داد.

مسائلی که هنگام اجاره خانه در ترکیه باید در نظر گرفته شود

مستاجر باید به فردی که اجاره نامه را امضا کرده است توجه کنند. قرارداد باید شامل عناصر اصلی مانند نام کامل مستاجر و مالک و نام خانوادگی و شماره شناسنامه مالک باشد. برای اتباع خارجی باید شماره پاسپورت نوشته شود. قرارداد باید با امضای مالک یا نماینده وی (محضری) امضا شود. نه تنها صفحه آخر قرارداد اجاره، بلکه هر صفحه با نام و نام خانوادگی امضا می شود.

بررسی مشخصات واحدهای مسکونی

آدرس کامل ملک مورد اجاره باید در قرارداد قید شود. قید شده است که مشخصات آدرس (طبقه، آپارتمان، شماره و …) نوشته شود. تعیین از قبل افزایش اجاره بها ممکن است از بروز اختلافات جلوگیری کند. جزئیات دوره ها و مبالغی که این افزایش در آنها انجام می شود از جزئیات مورد نیاز در قرارداد محاسبه می شود. مهم این است که حساب بانکی تعیین شده و تاریخ پرداخت اجاره بها در توافقنامه به وضوح قید شود. پرداخت ها باید توسط فرستنده به عنوان اجاره ارسال شود و پیش فروش واحد مسکونی هزینه های انجام شده در هنگام تحویل باید توسط مستاجر تسویه شود.

امضای قرارداد پیش فروش آپارتمان در بازار مسکن

پیش پرداخت جهت پیش خرید آپارتمان

قرارداد باید شامل جزئیات مبلغ سپرده و شرایطی باشد که تحت آن بازیابی می شود. درج این جزئیات تا حد امکان در قرارداد مناسب تر است، زیرا این موضوع بحث برانگیزترین موضوع بین موجر و مستاجر است. اطلاعاتی از قبیل وضعیت کالای اجاره شده در زمان اجاره و وضعیت موجود موجودی انبار در قرارداد درج شود.

 در مواردی مانند فسخ قرارداد اجاره یا فسخ قرارداد در نتیجه توافق طرفین، این قرارداد کمک می کند تا ودیعه مورد درخواست برگشت تعیین شود. جزئیات شرایط از قبیل نحوه استفاده از کالا و وضعیت نهایی موجودی موجودی، نشان دهنده میزان بازگشت سپرده است.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *