پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

چند تفاوت کلیدی بین پیش فروش واحد مسکونی با مسکن آماده

جذب سرمایه گذاران املاک و مستغلات چیست؟

پس از خلاص شدن از شر آفات، باید بدانید که آنها چگونه وارد ملک شده اند یا در کجا لانه سازی کرده اند. اگر آثاری از  پودری پیدا کردید، باید دوباره بررسی کنید که خانه از نظر ساختاری سالم باقی بماند. از آنجا که آفات مشکل رایجی هستند، مطمئن شوید که هزینه های حذف آفات را در بودجه خود اختصاص دهید و در صورت فروش آن، این هزینه را در قیمت کلی خانه لحاظ کنید.هنگام خرید یک خانه ، می توانید انتظار داشته باشید که سیستم برق آن را به روز کنید.

جذب سرمایه گذاران املاک و مستغلات چیست؟

مسائل برق می تواند از ناراحتی ها، مانند نداشتن پریزهای کافی، تا خطرات ایمنی، مانند سیم کشی قدیمی و در معرض، متغیر باشد.وقتی صحبت از پریزها شد، بسیاری از خانه های قدیمی دارای پریزهای غیر پایه هستند. شما می توانید با مشاهده تعداد سوراخ های موجود در ملکی که می خواهید بخرید، متوجه شوید که یکی از آن هاست.پیش فروش واحد مسکونی در تهران خروجی های زمین دار دارای سه شاخک هستند که یک مثلث کوچک را تشکیل می دهند. اگر این را نمی بینید، باید پول زیادی را برای به روز رسانی کل سیستم برق خرج کنید.

سابقه خرید طولانی

همچنین ممکن است مجبور شوید تابلوهای سرویس برق و قطع کننده های مدار را در صورت خراب شدن تعویض کنید. نادیده گرفتن این مسائل مستاجران شما را در معرض خطر آتش سوزی الکتریکی، اتصال کوتاه و قطع برق قرار می دهد. آنها حتی ممکن است نتوانند از تجهیزات مدرن استفاده کنند، زیرا آنها اغلب به پریزهای متصل به زمین نیاز دارند و اگر آنها را به یک سیستم الکتریکی قدیمی وصل کنید اصلاً کار نمی کنند.استخدام یک برقکار دارای مجوز تضمین می کند.

سابقه خرید طولانی

آنها اقدامات صحیحی را در به روز رسانی سیستم برق در ملک شما انجام خواهند داد.یکی دیگر از هزینه های خرید یک خانه 100 ساله، تعویض پنجره های آن است. پنجره‌ها در خانه‌های قدیمی به احتمال زیاد ناکارآمد هستند، که منجر به قبض‌های برق گران قیمت و عایق کاری ضعیف خانه می‌شود. با جستجوی علائم زیر می توانید تعیین کنید که آیا پنجره های موجود در ملک ناکارآمد هستند.نشت هوا: ساده ترین راه برای بررسی این موضوع این است که یک چوب کبریت یا بخور روشن کنید و آن را به قاب پنجره نزدیک کنید.

هزینه کمتر

دنباله دود باید نشان دهد که آیا پیش نویس از قاب عبور می کند یا خیر.اگر فروشنده گفته است که پنجره ها را بسته نگه داشته اند و در داخل آن رطوبت یا کپک دیده می شود، نشانه ی قطعی است که هوای سرد وارد خانه می شود.آسیب یا ترک خوردگی درزگیر: سازندگان از درزگیر در اطراف قاب های پنجره برای اطمینان از تناسب بهتر استفاده می کنند. اما اگر درزگیر ترک خورده یا علائم قابل مشاهده آسیب دیده باشد، مطمئناً پنجره آسیب دیده ناکارآمد است.

هزینه کمتر

متأسفانه، تعویض ویندوز کار پرهزینه ای است و می تواند حداقل به شما بازگرداند. برای جلوگیری از این هزینه زیاد، ببینید آیا آب بندی شکاف های اطراف پنجره ها و تقویت عایق خانه به حل مشکل کمک می کند یا خیر. این روش فقط حدود 1000 تومان هزینه دارد.پس از خواندن 10 مزایا و معایب خرید یک خانه 100 ساله، ممکن است هنوز از خود بپرسید: آیا خرید خانه قدیمی بد است؟ ایرادی ندارد که این کار را انجام دهیم. در واقع، ممکن است بتوانید در انجام این پروژه درآمد زیادی کسب کنید.

خط آخر

چه نوع ملک دیگری دارای مزایای زیر است:قیمت خرید پایین تر مالیات املاک را کاهش دهید، اما فقط قبل از بازسازی خانه متر مربع بیشتر مصالح ساختمانی محکم شخصیت منحصر به فرد اما در حالی که به دنبال خانه‌ای قدیمی هستید که ارزش سرمایه‌گذاری در آن را داشته باشد، باید مراقب مسائلی باشید که ممکن است بودجه شما را از بین ببرد و حتی متحمل ضرر شود. پنج مورد رایج عبارتند از: مشکلات ساختاری و بنیادی مواد خطرناک مانند رنگ بر پایه سرب و عایق است.

به دلیل این مسائل مهم، چگونه می توانید بدانید که هنگام خرید یک خانه قدیمی به چه چیزی توجه کنید؟ لازم نیست به دنبال خانه قدیمی ای باشید که هیچ مشکلی نداشته باشد. در واقع، یافتن موردی که آماده انتقال باشد ممکن است غیرممکن باشد. شما فقط باید در مورد بازسازی هایی که می توانید انجام دهید و کدام یک را مجبور به واگذاری می کنید هوشمند باشید.اگر تصمیم به خرید یک خانه 100 ساله دارید، به ابزاری نیاز دارید که بتواند در جستجوی شما به شما کمک کند.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *