پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

برآورد هزینه های ساخت قبل از پیش فروش واحد مسکونی

جزئیات وضعیت ساختمان

محل. جزئیات ساختمان یا واحد، از جمله آدرس، وضعیت. اغلب اجاره های تجاری «همانطور که هست» انجام می شود، به این معنا که مستأجر شرط را می پذیرد. مدت اجاره معمولاً در ماه بیان می شود. این بخش هم شامل تاریخ لازم الاجرا شدن اجاره نامه و هم تاریخی است که مستاجر شروع به اشغال فضا می کند. اجاره و پرداخت. فروش واحد مسکونی در تهران ممکن است یک نرخ پایه و یک نرخ CAM جداگانه وجود داشته باشد. این بخش توضیح می دهد که چه زمانی سررسید اجاره است، اگر دیر شود چه اتفاقی می افتد.

بخش های مشترک در قرارداد اجاره املاک تجاری

سپرده تضمینی

 این مبلغ ممکن است معادل اجاره ماه اول باشد که در پایان به مستاجر مسترد شود. تعدیل اجاره توضیح می دهد که چه زمانی ممکن است اجاره بها برای مالیات، افزایش هزینه زندگی یا هزینه های عملیاتی اضافی تعدیل شود. گزینه تمدید به چگونگی و زمان تمدید اجاره نامه و هرگونه تغییر در اجاره برای شرایط اضافی مربوط می شود. حوزه های مشترک تعریف و مورد بحث قرار می گیرد، از جمله مسئولیت های مدیریت و مستاجر برای مدیریت و کنترل.

تسهیلات پرداخت شده

تسهیلات پرداخت شده توسط مستاجر شرح داده شده است، از جمله اینکه چه اتفاقی می افتد اگر مستاجر آب و برق را در زمان سررسید آنها پرداخت نکند. استفاده از محل. نحوه استفاده مستاجر از محل، چه فعالیت هایی ممنوع است و مسائل مزاحم شرح داده شده است. بیمه. مسئولیت موجر و مستاجر در قبال بیمه و میزان بیمه مسئولیت مستاجر باید ثابت کند. نگهداری و تعمیرات. مسئولیت مستاجر و موجر برای نگهداری از محل و انجام تعمیرات.

تاثیر افزایش نرخ بهره و رکود بازار املاک و مستغلات بر قیمت خانه و آپارتمان

بهبودها، تغییرات و اضافات. صاحبخانه باید با هرگونه تغییر یا اضافه شدن، از جمله بهبودهای اولیه موافقت کند. اجاره فرعی. اکثر مالکان اجازه اجاره فرعی را نمی دهند مگر اینکه با رضایت صاحبخانه باشد. شرایطی که مستأجر می تواند اجاره را به دیگری واگذار یا واگذار کند.

دسترسی صاحبخانه

دسترسی صاحبخانه چه زمانی صاحبخانه می تواند به محل دسترسی داشته باشد و چه مقدار باید به آن اطلاع داده شود. پیش فرض چه شرایطی به این معنی است که مستاجر در پیش فروش واحد مسکونی در تهران شرایط اجاره نامه قصور کرده است و موجر چه راهکارهایی دارد. خاتمه دادن. چگونه می توان اجاره را توسط مستأجر یا موجر فسخ کرد و چه اطلاعی باید داده شود.

راه های جلب اعتماد سرمایه گذاران توسط کارشناسان فروش املاک در پیش فروش واحد مسکونی در تهران

این لیست از بخش‌های اجاره تجاری برای ارائه یک نمای کلی به شما در نظر گرفته شده است. قرار نیست فهرست کاملی از بخش‌ها باشد و جزئیات مربوط به هر بخش را شامل نمی‌ شود. یک وکیل دریافت کنید تا در معامله اجاره تجاری به شما کمک کند تا مطمئن شوید که اجاره نامه آنچه را که می خواهید بیان می کند و با قوانین ایالتی مطابقت دارد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *