پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

راهکارهای فروش واحد مسکونی در تهران توسط کارگزاران مسکن

چگونه می توانم آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنم؟

علاقه به بازار املاک و مستغلات ترکیه که اخیراً به مرکز توجه سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است ، برانگیخته شده است. ترکیه به عنوان پل ارتباطی بین آسیا و اروپا در چند سال اخیر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. طبق قوانین ترکیه، خارجی بودن شما برای خرید آپارتمان مشکلی ایجاد نمی کند. پیش فروش واحد مسکونی عموما شهروندان عراقی، فارس، کویت، روسیه و عربستان سعودی، ترکیه را برای خرید آپارتمان انتخاب می کنند.

نحوه خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و تجاری

 وقتی آپارتمانی را خریداری می کنید که حداقل 400000 دلار ارزش دارد یا چندین آپارتمان با ارزش بیش از 400000 دلار به طور خلاصه، این شانس را دارید که شهروند ترکیه شوید.. در حالی که حد پایین 400.000 دلار است، اگر مقدار بیشتری پول سرمایه گذاری کنید، می توانید شهروند ترکیه شوید. سرمایه گذاری در کشور در حوزه املاک و مستغلات که ارزش آن به دنبال تحولات شبکه حمل و نقل ، پیشرفت در حوزه سلامت و افزایش فرصت های تفریحی افزایش یافته است، بسیار سودآور شده است.

فروش و پیش فروش واحدهای آپارتمانی در برج

برای خارجی ها، خرید آپارتمان در ترکیه راحت تر از همیشه است. خطوط زیر نحوه خرید آپارتمان در ترکیه را توضیح می دهد و به سوالات شما در رابطه با موضوع پاسخ می دهد. پس از یک فرآیند فیلترینگ مناسب برای شما و بودجه خود، می توانید شروع به تحقیق در مورد آپارتمان های مناسب خود کنید. برای پیدا کردن آپارتمان مورد نظر در ترکیه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک شهر را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در یک منطقه شهری زندگی کنید، می توانید در کلان شهرهایی مانند استانبول ، آنکارا و ازمیر ساکن شوید و اگر دوست دارید زندگی دور از شهر را داشته باشید، می توانید در شهرهای کوچکتر مانند بورسا ، بدروم و چاناک کاله اقامت کنید. برای یافتن آپارتمان رویاهای خود می توانید با خانواده ترم گلوبال تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی از بیش از 450 پروژه و اطلاعات دقیق پروژه ها مطلع شوید.

فروش و پیش فروش واحدهای آپارتمانی در برج

خرید آپارتمان کلید نخورده زیر قیمت بازار مسکن

استانبول به عنوان مرکز اقتصاد و تجارت کشور، کسانی را که او را می بینند، شگفت زده می کند. استانبول، شهر پیشرو در حمل و نقل، خدمات بهداشتی و سرگرمی، شهری است که خارجی ها با ساختار متنوع خود بیشترین سرمایه گذاری را در آن دارند. اسنیورت، بیلیکدوزو و آتاشهیر از جمله مناطقی هستند که به سرعت پیش فروش واحد مسکونی در تهران در حال توسعه در استانبول هستند. پروژه برج بزرگ آریس توسط Trem Global نیز در منطقه Esenyurt است. چشم اندازی شگفت انگیز از استانبول با ارتفاع خیره کننده 162 متر دارد.

 شما می توانید بلافاصله با قیمت هایی از 65000 دلار  در برج بزرگ آریس حرکت کنید. شهر نساجی ترکیه که به شهر نساجی ترکیه معروف است هر روز در حال توسعه است. بورسا با جلب توجه سرمایه گذاران در سال های اخیر، توانسته با طبیعت منحصر به فرد خود تحت تاثیر قرار دهد.  یکی از شهرهای ایده آل برای خرید آپارتمان سودآورترین مناطق بورسا Mudanya و Güzelkum هستند.

چگونه می توانم آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنم؟

مقایسه شهرها برای خرید و پیش خرید آپارتمان

در میان شهرهایی که در ترکیه وقتی به تعطیلات فکر می کنید، بدروم هر ساله مملو از گردشگران داخلی و خارجی است. بهشت تعطیلات بدروم، سرمایه گذاران را با سواحل معروف جهان خیره می کند. منطقه یالیکاواک که چشم سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب می کند برای خرید آپارتمان ایده آل است. با توجه به موقعیت ساحلی آن، می توانید پروژه ویلاهای Zeft Golkoy ما را در وب سایت ما بیابید.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *