پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

راه های فروش واحد مسکونی در تهران توسط مالک

آنچه باید در مورد اجاره فرعی تجاری بدانید

اجاره فرعی فضاهای تجاری مزایای زیادی دارد. اما برای اینکه بیشترین بهره را از اجاره فرعی ببرید، حتما ابتدا خرید کنید زیرا اجاره فضای فرعی نیز معایبی دارد. وقتی اجاره فرعی می‌دهید – مستاجر فرعی می‌شوید – واقعاً از یک مستاجر دیگر – نه مالک – فضا را اجاره می‌کنید. با توجه به ماهیت فرعی اجاره فرعی، باید مطمئن باشید پیش فروش واحد مسکونی که خطرات و مزایای آن را درک می کنید. قوانین اجاره فرعی در ایالت ها متفاوت است، بنابراین، قبل از عقد قرارداد، حتما قوانین مالک و مستاجر منطقه خود را بررسی کنید.

مزایا و معایب اجاره فرعی فضای تجاری

خوراکی های کلیدی

  • اجاره فرعی ترتیبی است که وقتی ملکی را از مستاجر و صاحبخانه اصلی اجاره می کنید
  • مزایای اجاره فرعی تجاری شامل مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری برای صاحبان مشاغل است
  • معایب اجاره‌های فرعی تجاری شامل شرایط نامطلوب، ناسازگاری تجاری و پیش‌فرض اجاره‌دهنده فرعی است.
  • درخواست کنید اجاره نامه اصلی مستاجر را ببینید و ترجیحاً یک بررسی وکیل برای قرارداد اجاره فرعی خود دریافت کنید

چرا اجاره فرعی را در نظر بگیرید؟

دلایل زیادی وجود دارد که یک مستاجر ممکن است تصمیم به اجاره فرعی فضا بگیرد. شاید مستاجر اصلی – معروف به اجاره‌دهنده فرعی – فضای زیادی داشت و می‌خواست با پر کردن دفتر خالی، برای کسب درآمد اجاره دهد. ممکن است مستاجر خیلی بزرگ شده باشد و نقل مکان کرده باشد، اما همچنان در یک قرارداد بلندمدت قفل شده بود، بنابراین برای پوشش هزینه‌ها باید اجاره فرعی انجام می‌شد.

دلیل اجاره فرعی مستاجر هرچه که باشد، برای محافظت از خود باید قراردادهای مربوطه را به دقت مطالعه کنید. از مستاجر اصلی بخواهید اجاره نامه خود را با مالک یا مدیر ملک ببیند. مطمئن شوید که مالک موافقت کرده است که به مستاجر اجازه دهد ملک را اجاره دهد. اجاره دهنده فرعی که اجاره نامه اصلی خود را به شما نشان نمی دهد نباید اعتماد کرد.

پیش فروش آپارتمان در تهران آغازی برای خانه دار شدن در پایتخت

 هرگز اولین پیشنهاد اجاره فرعی را نپذیرید. همیشه سعی کنید برای یک معامله بهتر مذاکره کنید. همچنین، اگر به تنهایی کار می‌کنید، اگر با شخصی در حرفه مشابه همکاری کنید، ممکن است از اجاره فرعی فضا بهره مند شوید. شما ممکن است ارجاع کسب و کار یا مشتری دریافت کنید، یک همتای جدید داشته باشید که با صنعت صحبت کنید، یا منابع را به اشتراک بگذارید.

مزایای اجاره فرعی فضاهای تجاری

اجاره فرعی فضای تجاری می تواند برای یک کسب و کار کوچکتر یا کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است بسیار سودمند باشد. در اینجا برخی از مزایای اجاره فرعی فضای تجاری برای کسب و کار شما آورده شده است:

مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری

اغلب، فضای اجاره فرعی مقرون به صرفه تر از یک اجاره تجاری استاندارد است، و ممکن است واجد شرایط بودن برای اجاره فرعی آسان تر از اجاره انحصاری باشد. 1 شما می توانید فقط فضای مورد نیاز خود را اجاره کنید. اگر کسب و کار شما کوچک است و فقط به چند صد فوت مربع نیاز دارید، گزینه های بسیار بیشتری در بازارهای اجاره فرعی پیدا خواهید کرد. اکثر فضاهای اجاره شده در حال حاضر تمام شده اند. شما لازم نیست نگران ارتقاء و ساخت و ساز باشید

اجاره فرعی می تواند ساده باشد

اجاره‌های فرعی معمولاً ساده‌تر و ساده‌تر از سایر انواع پیچیده اجاره‌های تجاری هستند. با این حال، اجاره های فرعی همچنان اسناد قانونی لازم الاجرا هستند و همچنین مشروط به اجاره اصلی هستند. پیش فروش واحد مسکونی در تهران باید توجه جدی به داشتن یک وکیل یا مشاور املاک مورد اعتماد برای مشاهده اجاره نامه اجاره دهنده فرعی و همچنین اجاره نامه فرعی قبل از امضا داشته باشید.

مشارکت بخش خصوصی با دولت در ساخت خانه و آپارتمان

دسترسی به مناطق مشترک، امتیازات، و شبکه

بسیاری از فضاهای اجاره داده شده دسترسی به قسمت های پذیرایی، اتاق های استراحت، اتاق های کنفرانس، انباری و سایر فضاهای مشترک را با هزینه کمتر یا در برخی موارد حتی به صورت رایگان فراهم می کنند. از آنجایی که فضاهای اجاره شده بخشی از یک فضای بزرگتر هستند، ممکن است مجبور نباشید برای سیستم های هشدار یا دسترسی به اینترنت هزینه ای بپردازید، اگر از قبل فضا برای این موارد سیم کشی شده باشد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *