پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

شرایط فروش واحد مسکونی در تهران توسط مالک

دلایل توجیه پذیر در مقابل دلایل غیر قابل توجیه برای شکستن قرارداد اجاره

قرارداد اجاره یک قرارداد الزام آور بین موجر و مستاجر است. اگر مستاجر به ملک اجاره ای نقل مکان کند، اغلب قرارداد اجاره ای را امضا می کند که از نظر قانونی آنها را متعهد می کند که یک سال در آن اجاره زندگی کنند. چه اتفاقی می افتد اگر پیش فروش واحد مسکونی در تهران مستاجر مجبور شود قبل از پایان مدت اجاره خانه را ترک کند؟ بیاموزید که شکستن یک اجاره چقدر هزینه دارد.

شکستن اجاره نامه شما چقدر می تواند برای شما هزینه داشته باشد

خوراکی های کلیدی

  • اگر به فکر شکستن قرارداد اجاره و خروج زودهنگام خود هستید، مطمئن شوید که ارزش عواقب قانونی و مالی احتمالی را دارد.
  • دریابید که آیا دلایل قانونی برای شکستن اجاره نامه در ایالت خود دارید یا خیر و در اسرع وقت به قصد ترک آن اطلاع دهید.
  • سناریوهای خاصی وجود دارد که شما از نظر قانونی برای شکستن اجاره نامه خود موجه هستید، از جمله اگر صاحبخانه شما به طور غیرقانونی وارد آپارتمان شما شود یا شما را مورد آزار و اذیت قرار دهد یا اگر حکم دادگاهی دارید که می گوید می توانید این کار را انجام دهید.
  • از نظر مالی برای هزینه های احتمالی شکستن اجاره نامه، از جمله اجاره مستمر، کارمزد یا از دست دادن سپرده خود آماده باشید.

دلایل توجیه پذیر در مقابل دلایل غیر قابل توجیه برای شکستن قرارداد اجاره

اینکه آیا می توانید اجاره نامه را بشکنید بستگی به این دارد که چرا این کار را انجام می دهید. قرارداد اجاره یک سند الزام آور قانونی بین شما و صاحبخانه (مالک ملک یا مدیر ملک) است.  با امضای قرارداد اجاره، مستاجر متعهد شده است که در اجاره زندگی کند و اجاره بها را برای مدت قرارداد بپردازد. هر بند یا شرایطی که در آن سند گنجانده شده باشد، توسط قانون (قوانین اجاره‌کنندگان و مالکان) تأیید می‌شود و شما باید از آنها پیروی کنید.

دلایلی که می توانید اجاره نامه را بشکنید  

  • موجر در حفظ اموال کوتاهی می کند                                   
  • صاحبخانه به طور غیرقانونی وارد آپارتمان شد                   
  • صاحبخانه مستاجر را آزار می دهد یا حریم خصوصی را نقض می کند
  • وظیفه نظامی فعال یا تغییر دستورات ایستگاه            
  • قربانی خشونت خانگی                                
  • آپارتمان غیرقانونی یا ناامن 

دلایلی که نمی توانید اجاره نامه را بشکنید

  • جابجایی برای شغل
  • از دست دادن شغل
  • ازدواج کردن
  • دوست نداشتن مکان ملک اجاره ای
  • خرید خانه
تخمین قیمت آپارتمان توسط بازرسان بازار مسکن با هدف ثبات قیمت

دلایل موجه

در حالی که اکثر موقعیت‌ها به عنوان دلایل قانونی برای شکستن اجاره‌نامه واجد شرایط نیستند، نقل‌قول‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید اجاره را زودتر بدون جریمه بشکنید . این شامل:

صاحبخانه شما در نگهداری ملک کوتاهی می کند :

 اگر صاحبخانه در تعمیر و نگهداری کوتاهی می کند ، می توانید با مراجعه به دادگاه یا گزارش صاحبخانه به یک سازمان دولتی مانند اداره امور مصرف کنندگان، اقدام قانونی انجام دهید.

صاحبخانه شما به طور غیرقانونی وارد آپارتمان شما می شود :

صاحبخانه نمی تواند بدون اجازه وارد آپارتمان شما شود و باید قبل از ورود به آپارتمان شما اطلاع دهد. برای شرایط اضطراری مانند آتش سوزی یا سیل، هیچ صاحبخانه ای ملزم به اطلاع دادن نیست، اما قبل از ورود بدون اجازه، باید شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

صاحبخانه شما را مورد آزار و اذیت قرار می دهد :

 اگر صاحبخانه ای دارید که شما را آزار می دهد، پس حق قانونی دارید که اجاره نامه خود را زیر پا بگذارید. قانون از مستاجرین در برابر آزار و اذیت صاحبخانه محافظت می کند . آزار و اذیت می تواند شامل آزار کلامی، تهدید فیزیکی، تهدید به اخراج شما، تخریب اموال شما یا سایر رفتارهایی باشد که باعث می شود احساس ناامنی کنید. می توانید برای محافظت در برابر آزار و اذیت صاحبخانه خود درخواست دهید و اجاره نامه خود را بشکنید.

شما وظیفه نظامی فعال را شروع می کنید یا دستورات ایستگاه را تغییر می دهید :

اگر یکی از نیروهای مسلح هستید، ممکن است دستوراتی برای رفتن به خدمت دریافت کنید. اگر این اتفاق بیفتد، زیرا شما نمی توانید این دستورات را رد کنید، پیش فروش واحد مسکونی این دلایل از نظر قانونی برای شکستن اجاره نامه بدون عواقب قابل توجیه هستند.

شما قربانی خشونت خانگی هستید :

 اگر قربانی خشونت خانگی هستید، می توانید اقدامات قانونی خاصی را برای خروج از اجاره نامه خود انجام دهید. قوانینی برای حمایت از قربانیان خشونت خانگی وجود دارد، اما بسیار مهم است که با یک وکیل صحبت کنید تا در مورد حقوق خود بیشتر بدانید.

آغاز ثبت نام پیش فروش واحد مسکونی در تهران

آپارتمان شما برای زندگی غیرقانونی یا ناامن است :

 برای نقض قرارداد از سوی صاحبخانه بررسی کنید. اگر آنها نتوانند یک محیط تمیز، ایمن یا کاربردی را فراهم کنند، ممکن است بتوانید به طور کلی از قرارداد اجاره خود خارج شوید. این یک دلیل موجه برای شکستن اجاره نامه بدون عواقب مالی در نظر گرفته می شود. اگر در مسکن فدرال زندگی می کنید و اجاره می کنید، با وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده (HUD) تماس بگیرید و یک شکایت رسمی ارائه دهید . برای اختلافات صاحبخانه یا سایر شکایات مربوط به اجاره ، با دفتر وکیل مستاجر (OTA) ایالت خود تماس بگیرید .

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *