پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

سنجش شرایط پیش فروش واحد مسکونی در تهران

تاثیر وضعیت اقتصادی و نرخ بهره بر رکود بازار املاک و مستغلات

منتشر شده مسکن حمایت شده برای اسکان افراد آسیب پذیر و ارائه مراقبت های اجتماعی استفاده می شود. لایحه ای که مالکان “کابویی” را هدف قرار می دهد که از ساکنان آسیب پذیر حمایت ضعیفی می کنند، به قانون شدن نزدیکتر شده است. لایحه مسکن حمایتی در مجلس مورد بازخوانی دوم قرار گرفت. فروش واحد مسکونی در تهران باب بلکمن، نماینده محافظه‌کار، حامی آن، گفت که برخی از مالکان «سرکش» برای مراقبت‌های اجتماعی که از ارائه آن‌ها کوتاهی کرده‌اند، پول نقد اضافی از مالیات‌دهندگان مطالبه می‌کنند.

تاثیر وضعیت اقتصادی و نرخ بهره بر رکود بازار املاک و مستغلات

این لایحه شوراها را ملزم می‌کند تا مسکن مورد حمایت را بررسی کنند و به آنها اختیارات بیشتری برای صدور مجوز بدهند. اسکان حمایت شده برای اسکان زندانیان، افراد بدخواب، افرادی که از آزار خانگی فرار کرده اند، و افرادی که با مسائل اعتیاد سر و کار دارند استفاده می شود – همه اینها در حالی که نوعی حمایت مراقبت اجتماعی به آنها داده می شود.

خرید و فروش آپارتمان

مالکان می توانند پول اضافی را از مالیات دهندگان مطالبه کنند زیرا مسکن از سقف مزایا معاف است و اغلب به دلیل هزینه های مراقبت، نرخ های بالاتری دریافت می کنند. با این حال، آقای بلکمن، نماینده هارو ایست، به مجلس عوام گفت که این بخش “کاملاً مملو از گاوچران سرکش است که از افراد آسیب پذیر سوء استفاده می کنند و از آنها بهره برداری می کنند”. او گفت: “نگرانی اولیه که به وجود آمد، سطح افتضاح مراقبت بود که به عنوان حمایت مناسب طبقه بندی شده است.”

“ساکنانی که به چنین مؤسساتی ارجاع می شوند، به شدت آسیب پذیر هستند، اما میزبان پتانسیل هستند و در تلاش برای بازسازی زندگی خود هستند.” باب بلکمن، نماینده محافظه کار، گفت که مراقبت های ارائه شده توسط برخی از صاحبخانه ها “افتضاح” بود. این لایحه توسط حزب کارگر و دولت همراه با وزیر جوامع، فلیسیتی بوکان، “سوء استفاده” از سیستم مسکن حمایت شده را “کاملاً غیرقابل قبول” توصیف کرد.

تفاوت قیمت فروش و پیش فروش آپارتمان در غرب تهران

قیمت گذاری بر روی مسکن توسط کارشناسان املاک

او گفت: “زمان تمام شده است” برای صاحبخانه های سرکش. شعبانا محمود، نماینده حزب کارگر در بیرمنگام لیدیوود، گفت: «کل خیابان‌هایی در سراسر کشور ما وجود دارد که به دلیل گسترش اقامتگاه‌های معاف با حمایت ضعیف، کاملاً محله‌نشین شده‌اند». وزیر گفت که با مالکان همکاری خواهد کرد تا قبل از اینکه طرح برای رأی گیری به ایالات متحده برود، به توسعه جزئیات بیشتر کمک کند. انتظار می رود این پیشنهاد اوایل سال آینده ارائه شود.

او گفت: “وقتی بدشانس هستید و یک تامین کننده سرکش به دست می آورید و افراد آسیب پذیر در آن املاک اسکان می یابند، چیزی که به طور موثر بدست می آورید نظافت توسط دولت، سوء استفاده از سوی دولت و انواع وحشت های دیگر است.” در حالی که حزب کارگر از این لایحه حمایت کرد، خواستار رسیدگی به مسائل اساسی مانند کمبود مسکن ارزان قیمت و کاهش بودجه برای حمایت از مسکن شد.” این لایحه علاوه بر اعطای قدرت بیشتر به مقامات محلی، به دولت اجازه می دهد تا استانداردهای ملی را برای مسکن حمایت شده.

توافق خریدار و فروشنده در معامله

هر خانه اجاره ای در جرسی باید تحت یک پیشنهاد جدید با هدف تضمین حداقل استانداردها برای مستاجران مجوز دریافت کند. جاناتان رنوف، وزیر محیط زیست، گفت که سیستم صدور مجوز پیشنهادی به توقف عرضه املاک “محبوب” به بازار کمک می کند. این طرح مستلزم آن است که هر ملک اجاره ای استانداردهای معیار را رعایت کند. پیش فروش واحد مسکونی در صورت موفقیت آمیز بودن طرح، به بازرسان این اختیار داده می شود که املاک غیر استاندارد را تعطیل کنند.

اعتماد به مشاوره ی کارشناسان املاک در خرید و فروش آپارتمان

 معاون رنوف گفت مسکن بی کیفیت یک “مشکل مهم” در جزیره است. او گفت: «ما یک مشکل مهم با خانه‌های اجاره‌ای خصوصی ناامن و محقر در جرسی داریم و به سادگی نمی‌توانیم کنار بیاییم و اجازه دهیم این کار ادامه پیدا کند.» مسکن بی کیفیت از نظر سلامت جسمی و روانی، پیشرفت تحصیلی و فرصت‌ها و فرصت‌های عمومی زندگی تأثیرات بدی دارد. تلاش های قبلی برای معرفی طرح های مشابه در جزیره شکست خورده است.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *