پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

عوامل تاثیر گذار بر فروش واحد مسکونی در تهران چیست؟

توقع مشتری از مالکان هنگام خرید و پیش خرید آپارتمان

در قلب ساخت و ساز، بخش املاک و مستغلات در ترکیه واقع شده است، به عنوان فشارسنج اقتصاد عمل می کند زیرا تغییرات قیمت ها بر تصمیم گیرندگان در سطح کلان اقتصادی تأثیر می گذارد و تغییرات در زندگی اقتصادی برای سرمایه گذارانی که می خواهند در خرید سرمایه گذاری کنند مهم است. پیش فروش واحد مسکونی املاک و مستغلات در مواقعی که لازم است تفسیر و مطرح شود. سرمایه گذاری املاک یکی از بیشترین سرمایه گذاری ها در بخش آن برای شهروندان ترکیه است.

بررسی اجمالی قیمت مسکن در تهران

تحقق پس انداز شهروندان ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به عنوان یک سنت ادامه دارد که برای نسل ها در تصمیم گیری های سرمایه گذاری ادامه دارد. داشتن اقامت ترکیه علاوه بر ثروت، یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه زندگی خانوارها محسوب می شود. قیمت یک ملک با مجموع خدماتی که ارائه می دهد متفاوت است. بخش املاک و مستغلات در ترکیه از همه جنبه ها قابل اعتماد است، قوی و ابزار سرمایه گذاری است که به یک نوع سرمایه گذاری سنتی تبدیل شده است.

سرمایه گذاری مسکونی ابزار سرمایه گذاری سنتی در تهران

 بر بسیاری از سرمایه گذارانی که دارای الزامات املاک و مستغلات با درآمد متوسط ​​مطابق با ارقام رشد ترکیه هستند، تاثیر می گذارد. درآمد ملی، بهبود توزیع درآمد، انتظارات مثبت و مدیریت کلی ریسک موفق. یکی از مهم ترین مشکلاتی که در ارزیابی قیمت مسکن با آن مواجه می شود این است که خانه ها با ویژگی های یکسان در ولسوالی های یک ولایت از نظر قیمت متفاوت هستند زیرا خانه ها ساختار «همگن» ندارند. این وضعیت حتی در نقاط مختلف یک منطقه قابل مشاهده است.

معیارهایی مانند نزدیک بودن به دریا، دیدن تنگه بسفر ، قرار گرفتن در جبهه جنوبی برای تابش آفتاب، نزدیکی به پارک ها و مدارس می تواند تفاوت های جدی در قیمت ها ایجاد کند. نگاهی به ارزش یک دارایی در یک دوره معین که در قیمت تمام سرمایه‌گذاری‌های دارایی دیگر مشاهده می‌شود و ذکر بیش از حد بالا یا کاهش آن، تحلیل خوبی برای سرمایه‌گذاران ارائه نمی‌کند. از نظر علم اقتصاد، قیمت یک کالا در تقاطع عرضه و تقاضا اتفاق می افتد; به عبارت دیگر، زمانی که کالاها و خدمات به بازار می آیند.

توقع مشتری از مالکان هنگام خرید و پیش خرید آپارتمان

افزایش ارزش واحد های مسکونی در شمال شهر

تقاضا برای آن به همان قیمتی می رسد. در حالی که این تعریف محیطی است که در آن شرایط رقابت کامل در علم اقتصاد در نظر گرفته شده است، عوامل جانبی زیادی وجود دارد که بر قیمت در زندگی واقعی تأثیر می گذارد. در بازار مسکن قیمت ها بر اساس قیمت های مشابه و یا با توجه به شرایط خاص آن ها شکل می گیرد. در چند سال اخیر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر وجود قیمت‌های مصنوعی، قیمت‌های بادکنکی یا قیمت‌گذاری تورمی در سراسر جهان وجود دارد، از قیمت مسکن تا قیمت طلا، از قیمت نفت تا قیمت سهام.

 در مقابل این که از قیمت های بالا صحبت می کند، می توان گفت که قیمت بسیار پایین یا قیمت ارزان است. با توجه به شرایط زمانه و انتظارات، قیمت هایی که در قیمت مسکن نرمال تلقی می شوند در حال تغییر هستند. یکی از مهمترین مصادیق آن در قیمت نفت مشاهده می شود. چند سال پیش قیمت نفت که 20 دلار بود، یک ارزش عادی بود، در حالی که امروز 60 تا 70 دلار طبیعی است.

عوامل موثر بر عرضه و تقاضا در بخش مسکن

  صرف نظر از بخش اقتصادی، به دلیل قیمت بیش از حد یا قیمت‌گذاری حباب‌دار قیمت‌ها، تنها نگاه به سیر قیمت‌ها و روندهای حاکم در بخش کافی نیست. با این حال، بر اساس “مفهوم ارزش” پذیرفته شده توسط همه بخش ها، استنباط های مبتنی بر بخش توسط تحلیلگران بازار اتخاذ می شود. (علاوه بر هزینه جایگزین برای صاحبان خانه های در انتظار اجاره، پیش فروش واحد مسکونی در تهران هزینه های ثابت مسکن اضافه می شود.) برای جلوگیری از سقوط قیمت های اسمی، حمایت های اعتباری از بخش مسکن آغاز می شود.

در بخش ساخت‌ و ساز و در دل بازار مسکن، قیمت‌ها شکل می‌گیرد، در حالی که میزان مسکن عرضه‌شده با توجه به تقاضای مسکن با یک سیر تاخیری پاسخ می‌دهد. به همین دلیل، مهمترین عامل تأثیرگذار بر قیمت ها در بخش مسکن در ترکیه و جهان، عدم تعادل و تکانه های ناشی از تقاضا نشان داده می شود. نکات زیر در خصوص افزایش یا کاهش تقاضا حائز اهمیت است.

یافتن آپارتمان های ارزان قیمت در دیوار

افزایش تقاضا، پتانسیل کسب سود را با افزایش ارزش اجاره به همراه قیمت اموال غیرمنقول افزایش می دهد. در چنین حالتی، علاقه سرمایه گذاران به بخش مسکن در حال افزایش است. در صورت افزایش تقاضا، افزایش ضریب اشغال به دلیل تاخیر در پاسخگویی به عرضه مسکن، اجاره بها و قیمت باعث روند صعودی این بخش می شود. با پاسخگویی عرضه به تقاضا بعداً، کاهش در نرخ اشغال آغاز می‌شود.

افزایش ارزش واحد های مسکونی در شمال شهر

از آنجایی که عرضه مسکن با افزایش عرضه مسکن افزایش می یابد، قیمت اجاره بها و فروش در جهت نزولی کاهش می یابد. این بدان معنا نیست که قیمت ها در سطوح اسمی کاهش یافته است، اما دوره های پرداخت نشده در درآمد اجاره به دلیل افزایش در دسترس بودن بازار مسکن اجاره ای در این بخش رخ می دهد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *