پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

نحوه پیش فروش واحد مسکونی در تهران چگونه است؟

نحوه مدیریت املاک و مستغلات توسط مالک

اگر صاحب ملک تعداد فزاینده ای از املاک سرمایه گذاری را مدیریت کند، اجتناب ناپذیر است که روزی برسد که آنها بپرسند: “آیا باید عملیات روزانه کسب و کار خود را به یک شرکت مدیریت املاک برون سپاری کنم؟” تصمیم گیری در مورد زمان برون سپاری و استخدام کدام شرکت یکی از مهم ترین تصمیمات تجاری است که صاحب ملک می تواند اتخاذ کند. پیش فروش واحد مسکونی عاقلانه انتخاب کنید، و یک مالک با آرامشی که با مدیریت مسئولانه املاک همراه است، پاداش خواهد گرفت.

هنگام استخدام یک مدیر املاک چه نکاتی را باید در نظر گرفت

اشتباه انتخاب کنید و مالک پس از استخدام یک شرکت مدیریت املاک سخت‌تر کار می‌کند. اینکه مالک یک یا صد ملک داشته باشد، مهم است که در نظر بگیرید که آیا آنها آماده استخدام یک شرکت مدیریت املاک هستند یا خیر. واگذاری مدیریت دارایی یک تصمیم مهم است. قبل از انتخاب، مالکان باید مطمئن شوند که موارد زیر را درک می کنند:

  • پیامدهای مدیریت شخصی؛
  • مزایای برون سپاری مدیریت به شخص ثالث؛
  • معایب مربوطه؛ و
  • جایگزین های برون سپاری
  • بیایید هر یک از ملاحظات را با جزئیات بررسی کنیم.

چه چیزی در مدیریت املاک و مستغلات موثر است؟

مالکیت و مدیریت دارایی نیازمند دو مجموعه مهارت متفاوت است. متأسفانه، بسیاری از صاحبان ملک بدون آگاهی از مسئولیت کامل مدیریت، ملک را خریداری می کنند. قبل از اینکه شخصی به خرید ملک های اجاره ای بپردازد ، باید بداند که چه چیزی از آنها خواسته می شود. آشنایی با قوانین موجر/ مستاجر . آشنایی با قوانین ایالتی که بر روابط مالک/ مستاجر حاکم است برای هر صاحب ملک ضروری است.

اگر مالکان از سطح دانش یا تجربه خود در این زمینه راحت نباشند، ممکن است خود را در معرض شکایت و جریمه قرار دهند. به عنوان مثال، قانون فدرال کاهش خطر رنگ مبتنی بر سرب، افشای رنگ های مبتنی بر سرب و خطرات را قبل از اجاره اکثر واحدهای ساخته شده قبل از سال 1978 الزامی می کند. مالکان در صورت عدم انجام این کار می توانند با جریمه 10000 دلاری روبرو شوند. قراردادها و اجاره نامه ها نیز برای محافظت از مالکان در برابر دعاوی حقوقی و جبران هزینه های از دست رفته بسیار مهم هستند.

نحوه مدیریت املاک و مستغلات توسط مالک

حق معرفی فایل آپارتمانی خرید و فروش مناسب توسط مشاوران

زمان و هزینه صرف شده برای بازدید از املاک . املاک اجاره ای نیاز به بازدید منظم برای بررسی وضعیت ملک، انجام تعمیرات اضطراری یا نمایش واحدهای خالی دارند. اگر املاک مالکان دور از خانه یا یکدیگر باشند، زمان زیادی را در حمل و نقل سپری خواهند کرد. اگر مالکان سعی کنند بسیاری از املاک را خود مدیریت کنند، این خطر را دارند که به جای مدیریت کسب و کار خود، تمام وقت خود را صرف بازدیدهای معمولی کنند.

مسئولیت تعمیرات و نگهداری . یک صاحبخانه برای انجام تعمیر و نگهداری باید مهارت های متنوعی داشته باشد. حداقل، صاحبخانه باید مهارت های اولیه لوله کشی، برق، نجاری و محوطه سازی را داشته باشد تا به درستی از یک ملک نگهداری کند. اگر آنها در این زمینه ها مهارت کافی نداشته باشند، درآمد خود را صرف خدمات تعمیر می کنند. فروش واحد مسکونی در تهران در حالی که اعضای خانواده و دوستان می توانند خروجی کار باشند، تکیه بر چنین کمکی با خطرات ذاتی همراه است.

توانایی متقاعد کردن کارشناسان فروش و پیش فروش آپارتمان

غربالگری موثر مستاجر یک مالک به سرعت باید در خلاصی از مستاجران مشکل دار در طول فرآیند غربالگری ماهر شود. اگر مالکی فقط چند واحد داشته باشد و مجبور شود چند بار در سال یک مستاجر مشکل را جایگزین کند، احتمالاً سود آنها به طور چشمگیری کاهش می یابد. چک های اعتباری، تأیید اشتغال و جمع آوری مراجع کلیدی در این فرآیند هستند.

حق معرفی فایل آپارتمانی خرید و فروش مناسب توسط مشاوران

توانایی مقابله با مستاجران دشوار . حتی اگر صاحبخانه ها مستاجران را به طور کامل بررسی کنند، آنها به ناچار با مستاجران ناراضی یا سرکش تعامل خواهند داشت. خواه مستاجر به سادگی ناراضی باشد یا قوانین را زیر پا بگذارد و با تخلیه مواجه شود، صاحبخانه باید در برابر ناملایمات محکم بایستد و قوانین اجاره نامه را اجرا کند.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *