پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحد مسکونی در تهران با موقعیت بسیار عالی

زمان تحویل واحد

مناطق خاصی ممکن است در شب مفرط باشند و نگرانی هایی در مورد نفوذ به خانه در آن منطقه وجود داشته است. برخلاف سایر محله‌ها، ممکن است بخواهید در اینجا بیشتر مراقب محیط اطراف خود باشید جامعه مهاجران بیشتر محلی است و پیدا کردن و ارتباط با سایر مهاجران در اینجا دشوار است. با این حال، محبوبیت این منطقه در میان مهاجران همراه با افزایش تعداد شرکت های چند ملیتی به طور پیوسته در حال افزایش است.

زمان تحویل واحد

کاملا مدرن و به روی باز است مالیات بر دارایی بسیار پایینی نیز دارد. به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که هر سال حدود یک یا دو سن  که تقریباً است  به ازای هر فوت مربع پرداخت کنید.فروش واحد مسکونی در تهران فقط با در نظر گرفتن این موضوع: حدود فضا نیاز است تا حتی به پرداخت مالیات بر املاک برسد.همچنین ممکن است شما موظف به پرداخت مالیات اضافی “ترک اجاره” باشید، اما این مالیات تنها حدود یا 25 تومان است.

تنظیم قرارداد

با این حال، مالیات بر درآمد اجاره فوق العاده بالا است. اگر هستید، انتظار داشته باشید که حدود درصد از درآمد اجاره خود را به دولت بپردازید. اگر مقیم هستید، این عدد به 20 درصد کاهش می یابد.همچنین بر عایدی املاک و مستغلات را برای جلوگیری از خرید سریع و خرید املاک توسط مردم در نظر گرفته است. این مالیات بستگی به زمان فروش املاک خود نسبت به زمانی که آن را خریده اید دارد.

تنظیم قرارداد

در حالی که برای اکثر فروشندگان استاندارد است، پرداخت مالیات بر عایدی املاک بسیار پرهزینه است اگر شما ملک را برای کمتر از یک دهه داشته باشید.همچنین اگر آپارتمان شما بخشی از یک پروژه توسعه بزرگتر است، علاوه بر این مالیات ها، باید هزینه های نگهداری و سایر هزینه های اجتماعی را نیز بپردازید.به طور طبیعی، این هزینه به انواع خدماتی که ساختمان کاندوی خاص شما ارائه می دهد و انواع امکاناتی که باید داشته باشند بستگی دارد.

مزایا و امتیازات پیش فروش

 یکی از ساده ترین کشورها برای خرید ملک به عنوان یک است. فروش پروژه پرشین آبشار مالیات حداقل است در حالی که مالکیت در بیشتر موارد مجاز است.هنگام خرید کاندو در ، احتمالاً سخت ترین تصمیمی که می گیرید، انتخاب یک مشاور املاک و یک توسعه دهنده است.خبر خوب این است که تعداد زیادی آژانس املاک و توسعه دهندگان با کیفیت بالا در وجود دارد. با این حال، گاهی اوقات زمانی که باید تصمیم مهمی مانند خرید بگیرید، می تواند چیز بدی باشد.

مزایا و امتیازات پیش فروش

من می توانم چند پیشنهاد قابل اعتماد در اینجا ارائه کنم. قبل از اینکه با یک مشاور املاک خاص در بروید، توصیه می کنم خودتان تحقیق کنید تا ببینید آیا خدمات و پیشنهادات آنها با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر.پیدا کردن یک نماینده املاک خوب نسبتاً آسان است، و شما می‌توانید مانند آنچه در خانه انجام می‌دهید، به فرآیند پیدا کردن آن نزدیک شوید. اکثر مشاورین املاک در با مشتریان آشنا هستند.

خط آخر

علاوه بر این، همانطور که در آژانس های املاک و مستغلات بسیار عالی وجود دارد، تعدادی توسعه دهنده با کیفیت بالا نیز وجود دارد. با این حال، برای پیدا کردن آنها، باید تعدادی از موارد کمتر را روت کنید. توسط شرکت‌هایی مانند ساخته شده‌اند، ده‌ها سال عمر می‌کنند. برعکس، ساخته شده توسط توسعه دهندگان ضعیف ممکن است پس از پنج سال شروع به از هم پاشیدن کنند.

توسعه‌ دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید ممکن است نیاز شما را به یک مشاور املاک دیکته کند. بسته به توسعه دهنده، خرید مستقیم می تواند ساده یا فوق العاده دشوار باشد. بنابراین استخدام یک مشاور املاک ممکن است در موارد خاصی ضروری باشد.مثل همیشه، شما می خواهید قبل از نهایی کردن هر گونه فروش آپارتمان، یک بازرس مستقل استخدام کنید. بازرسان مستقل می توانند مشکلاتی را پیدا کنند که شما ممکن است نتوانید آنها را تشخیص دهید.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *