پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحد مسکونی در تهران و پیش بینی روند حرکتی قیمت

آیا زمان خوبی برای خرید خانه است؟

اگر مطمئن نیستید که آیا زمان خوبی برای خرید خانه است یا باید تا سال 2023 صبر کنید، آخرین روند مسکن در ماه قبل را بررسی کنید . خرید خانه سخت تر می شود زیرا قیمت ها سال به سال افزایش می یابد، و نرخ وام مسکن در سال 2022 افزایش می یابد. در عین حال، قیمت های مصرف کننده در همه چیز نیز در حال افزایش است. فروش واحد مسکونی در تهران باعث می شود پس انداز پول برای خرید خانه بعدی دشوارتر شود. سال

آیا زمان خوبی برای خرید خانه است یا باید صبر کنم؟

در تلاش برای کاهش تورم، فدرال رزرو در حال افزایش نرخ بهره است. فدرال رزرو در نشست نوامبر 2022 محدوده هدف نرخ وجوه فدرال را 75 واحد در ثانیه به 3.75٪ -4٪ افزایش داد. این ششمین افزایش متوالی نرخ بهره و چهارمین افزایش متوالی سه چهارمی را نشان می‌دهد که هزینه‌های استقراض را به بالاترین حد خود از سال 2008 رسانده است. این تصمیم مطابق با پیش‌بینی‌های بازار بود.

سیاستگذاران همچنین گفتند که افزایش مستمر در محدوده هدف مناسب خواهد بود و هنگام تصمیم‌گیری در مورد اندازه، انباشته شدن سیاست‌های پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی بر فعالیت‌های اقتصادی و تورم تأثیر می‌گذارد، و تحولات اقتصادی و مالی را در نظر خواهند گرفت. بیشتر افزایش می یابد.

ثبت نام جهت پیش خرید آپارتمان

این پیام می تواند نشان دهنده افزایش کمتر نرخ بهره در ماه دسامبر باشد، اما در خلال کنفرانس مطبوعاتی رئیس پاول همچنین خاطرنشان کرد که سطح نهایی نرخ های بهره بالاتر از انتظارات قبلی خواهد بود. فدرال رزرو قصد دارد به یک سیاست پولی دست یابد که به اندازه کافی محدود کننده باشد تا تورم را به 2% برگرداند که همچنان در بالاترین حد خود در 40 سال گذشته باقی می ماند.

پیش خرید واحد مسکونی تنها راه خانه دار شدن در تهران

اثر تجمعی این افزایش شدید نرخ ها، بازار مسکن را سرد کرده و باعث کندی اقتصاد شده است، اما کمک چندانی به کاهش تورم نکرده است. اگرچه فدرال رزرو نرخ وام مسکن را کنترل نمی کند، اما تأثیر موجی بر صنعت وام مسکن دارد. افزایش نرخ اخیر با افزایش نرخ اصلی مطابقت دارد و بلافاصله هزینه های تامین مالی را برای بسیاری از اشکال استقراض مصرف کننده افزایش می دهد. از طرف دیگر، نرخ های بهره بالاتر همچنین به این معنی است که پس انداز کنندگان پول بیشتری از سپرده های خود به دست خواهند آورد.

آینده بازار املاک و مستغلات با رشد قیمت آپارتمان

در ماه‌های آینده انتظار تسهیلات زیادی به شکل کاهش نرخ‌ها نداشته باشید. بنابراین، مطمئناً به نظر نمی‌رسد زمان مناسبی برای خرید خانه باشد، زیرا نرخ‌ها در سال 2022 بسیار سریع‌تر از آنچه که اغلب تحلیلگران و اقتصاددانان صنعتی در ابتدا پیش‌بینی می‌کردند ، افزایش یافته است. اما وقتی صحبت از امکان پس انداز قابل توجه می شود، جستجوی بهترین پیشنهاد وام مسکن بازده سرمایه گذاری فوق العاده ای را فراهم می کند.

از آنجایی که برای جستجوی بالاترین نرخ وام مسکن فقط کمی تلاش بیشتری لازم است، چرا از آن استفاده نکنید؟ فانی می یک نظرسنجی سراسری مسکن برای اکتبر 2022 منتشر کرد که نشان می دهد پیش فروش واحد مسکونی تنها 16 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که زمان خوبی برای خرید خانه در سال 2022 است.

رهن و اجاره واحد مسکونی توسط صاحبان املاک برای کسب سود از طریق اجاره بها

<<< آیا بازار مسکن سقوط خواهد کرد؟ >>>

داگ دانکن، معاون ارشد Fannie Mae و اقتصاددان ارشد گفت: «HPSI در این ماه به پایین ترین سطح نظرسنجی خود رسید، مطابق با انتظارات مبنی بر اینکه بازار مسکن در ماه های آینده به سرد شدن ادامه خواهد داد. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نسبت به شرایط خرید و فروش خانه بدبین هستند. در میان قیمت‌های بالای مسکن و نرخ‌های نامطلوب وام مسکن، مؤلفه «زمان بد برای خرید» به بالاترین میزان در نظرسنجی جدید در این ماه افزایش یافت، در حالی که مؤلفه «زمان خوب برای فروش» به روند نزولی خود ادامه داد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *