پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

پیش فروش واحدهای مسکونی پروژه برج مجلل در تهران

رشد عرضه و تقاضا در بازار املاک

به طور خاص، به عنوان نسبت لیست های مسکونی فعال نسبت به تعداد فروش محاسبه می شود. این نسبت به صورت فصلی تنظیم می شود تا تغییرپذیری در طول سال حذف شود تا بتوان بازارها را هر ماه دنبال کرد. یک بازار متعادل معمولاً معادل 6-7 ماه عرضه است. در حالی که بازار خریدار معادل 7 ماه عرضه به بالا و بازار معادل 6 ماه عرضه و کمتر است.

لیست قیمت خانه ها و آپارتمان های مسکونی غرب تهران

این یک بازار فروشنده است زیرا میزان موجودی موجودی خانه ها پاسخگوی تقاضای فعلی خریدار نیست. در بازار فروشنده، قیمت املاک و مستغلات افزایش می یابد. متوسط ​​قیمت خانه موجود برای همه انواع مسکن در ژوئن 416,000 دلار بود که 13.4 درصد نسبت به ژوئن 2021 (366,900 دلار) افزایش داشت، زیرا قیمت ها در همه مناطق افزایش یافت. این افزایش 124 ماهه متوالی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد که طولانی‌ترین دوره ثبت شده است.

خریدار و فروشنده در معاملات مسکن

بازار خریدار تنها زمانی وجود خواهد داشت که دارایی های بیشتری برای فروش واحد مسکونی در تهران نسبت به خریداران در بازار وجود داشته باشد. وقتی این اتفاق می‌افتد، خریداران در مذاکرات حرف اول را می‌زنند، زیرا فروشندگان مشتاق‌تر برای مذاکره برای فروش خانه‌های خود هستند. این وضعیت بازار در سال 2022 نیست.

دلیل ورود سرمایه گذاران به بازار املاک و پیش خرید واحد مسکونی در تهران

در بازار فروشنده، برعکس است. املاک بسیار کمی نسبت به تعداد خریداران موجود در بازار موجود است که تمام اهرم را به فروشنده می دهد. در این شرایط، خریداران هر کاری که ممکن است برای رقابت برای مقدار محدود املاک موجود انجام خواهند داد. بازار زمانی خنثی یا متعادل است که عرضه و تقاضا در تعادل باشند و دارایی های کافی برای برآوردن تقاضای خریدار با نرخ فروش فعلی وجود داشته باشد.

بازار داغ خرید و فروش با سود قابل توجه

در دو سال گذشته، ما در بازار فروشندگان داغ بوده‌ایم، زیرا موجودی انبار نزدیک به رکورد پایین بوده است. بخش آبی این نمودار نشان می‌دهد که هنوز چقدر از موجودی بازار خنثی کمتر است. پیش فروش واحد مسکونی در تهران با توجه به نمودار موجودی بالا، این بازار هنوز در سال 2022 یک بازار فروشنده است. بازار مسکن ایالات متحده تنها از بازار فروشندگان بسیار داغ به بازار فروشندگان متوسط ​​تبدیل شده است.

بازار داغ خرید و فروش آپارتمان مسکونی و اداری با سود قابل توجه

خط آخر

حتی اگر بازار در حال خنک شدن باشد، باز هم وضعیت برای فروشندگان ملک مساعد است. در حالی که تقاضای خریدار به دلیل افزایش نرخ وام مسکن در حال کاهش است، خانه‌هایی که قیمت مناسبی دارند به سرعت به فروش می‌رسند. برای فروشندگان، این نشان می دهد که پنجره فرصت برای فهرست کردن خانه برای فروش بسته نشده است. در نتیجه، بازار فعلی مسکن همچنان به نفع فروشندگان است.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *