پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

شروع پیش فروش واحد مسکونی در تهران با مجوز اتحادیه املاک

آغاز ثبت نام جهت پیش خرید آپارتمان

طرح های ساخت 53 خانه جدید در زمین های کشاورزی غیرقابل کار به کمیته برنامه ریزی ارائه شده است. خانه های پیشنهادی در غرب جاده سمینگتون، در نزدیکی جنوب غربی مرکز شهر ملکشام قرار خواهند گرفت. طبق سیاست برنامه ریزی شورای ویلتشایر، انتظار می رود 30 درصد از خانه های جدید مقرون به صرفه باشند. پیش فروش واحد مسکونی توسعه دهندگان گفت که خانه های مقرون به صرفه در ترکیبی از دوره های تصدی، از اجاره مقرون به صرفه و مالکیت مشترک ارائه می شوند.

شرایط خرید آپارتمان از تعاونی های معتبر تهران

بر اساس گزارش سرویس دموکراسی محلی ، در سال 2017 طرح 160 خانه در تقریباً همان منطقه رد شد و در سال 1990 طرح 76 خانه در این منطقه نیز رد شد. سخنگوی Terra Strategic گفت: “بهبود عرضه خانه های ارزان قیمت به این معنی است که خانوارهایی که نیاز به مسکن ارزان قیمت دارند، زمان کمتری را در مسکن نامناسب صرف می کنند و زمان کمتری را برای مناقصه برای مسکن بیش از حد اشتراک می گذارند.”

با حداقل پرداختی صاحب آپارتمان شوید

آنها همچنین اضافه کردند که این توسعه به این معنی است که شورای ویلتشایر در موقعیت بهتری برای رسیدگی به مسائل شدید مسکن، مانند خانواده هایی که از طریق بی خانمانی با بحران مواجه هستند، خواهد بود. محل درخواست 2.6 هکتار زمین مسطح است که طبق برنامه ها “با پوشش گیاهی بالغ غربال شده است.” علیرغم اینکه سایت زمین کشاورزی است، در این برنامه آمده است: “این زمین برای اهداف کشاورزی پایدار در نظر گرفته نمی شود.”

این طرح ها شامل یک جاده داخلی است که از طریق سایت عبور می کند و بیان می کند که پرچین ها و درختان اطراف لبه سایت حفظ خواهند شد. توسعه دهندگان گفته اند این پیشنهاد ترافیک را تا حد مشکل یا خطرناک افزایش نمی دهد. آنها گفتند: “هیچ الگو یا سابقه برخورد در محل بلافصل سایت مرتبط با شبکه بزرگراهی خطرناک وجود ندارد و تصور می شود که هیچ مشکل ایمنی در شبکه بزرگراهی محلی وجود ندارد که با پیشنهادات توسعه تشدید شود.” .

مقایسه تفاوت قیمت پیش فروش واحد مسکونی بین کارگزاری ها و تعاونی

برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و طرح ملی مسکن جوانان

برخی از ساکنان با طرح‌ها مخالفت کرده‌اند و نگرانی‌هایی را درباره تعداد خانه‌ها و جاده جدید ایجاد کرده‌اند، اما برنامه‌ریزان می‌گویند این توسعه به نیازهای مسکن منطقه کمک می‌کند. فروش واحد مسکونی در تهران این پیشنهادها که توسط Bellway Homes ارائه شده است، اولین مرحله از یک پروژه گسترده تر است که می تواند تا 368 خانه و همچنین مغازه های کوچک، دفاتر و یک فروشگاه مواد غذایی ساخته شده در سایت را در آینده ببیند.

به گزارش سرویس گزارش دهی دموکراسی محلی ، در مجموع 60 اعتراض در رابطه با طرح های 238 خانه به شورای دورست ارسال شده است . اندرو پری، عضو شورای شهر گفت که این روستا می‌خواهد “کم ارتفاع و کم تراکم” باقی بماند و بخشی از مناطق شهری مجاور نشود. وی با استدلال علیه متراژ خانه‌های پیشنهادی، افزود: حتی سه طبقه نیز منظره کمیاب در اطراف محله است، چهار طبقه بی‌سابقه و نامطلوب و برای شخصیت منطقه مضر است.

ارزش گذاری بر روی املاک و تخمین عمر آپارتمان ها در بافت های قدیمی تهران

حرف آخر

شوراهای محلی وست پارلی و هورن نیز گفتند که در مورد تراکم این طرح نگرانی دارند و معتقدند که جاده پیوندی پیشنهادی ممکن است کافی نباشد. افسران راهداری شورا به شوراها گفتند که جاده ها استانداردهای مورد انتظار را برآورده خواهند کرد. افسران به این نتیجه رسیدند که “در حالت تعادل” مزایای این طرح “به طور قابل توجهی” بیشتر از تأثیرات آن است. کمیته برنامه ریزی منطقه شرقی در شورای دورست این پیشنهادها را روز پنجشنبه تصویب کرد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *