پیش فروش واحد مسکونی

پیش فروش واحد مسکونی و آپارتمانی در تهران بصورت آماده و پیش فروش

مقالات

بحث بر سر قیمت پیش فروش واحد مسکونی بین خریدار و فروشنده

سود خرید و پیش خرید واحد مسکونی

بدروم، شهری که وقتی کسی می گوید تعطیلات در ترکیه به ذهن متبادر می شود، در 5 سال گذشته 74.8 درصد افزایش ارزش داشته است. یالیکاواک ، گوموشلوک و بیتز بدروم مناطقی هستند که بالاترین نرخ سرمایه گذاری را دارند. گذشته از اینکه بدروم یک سرمایه‌گذاری سودآور است، سرمایه‌گذاران را با مکان‌های تفریحی بهشتی نیز خیره می‌کند و فروش واحد مسکونی در تهران سال‌هاست که ارزش املاک و مستغلات را از دست نداده است. سرمایه گذاری در بدروم اولین پروژه هایی که به ذهن می رسد Zeft Yalıkavak و Zeft Gölköy هستند .

بحث بر سر قیمت آپارتمان در بازار مسکن بین خریدار و فروشنده

محمد تورون ، بنیانگذار شرکت مشاوره و مدیریت املاک ترکیه T rem Global ، نظرات خود را در مورد آینده بازار املاک ترکیه در سال 2019 به اشتراک می گذارد. بازار املاک ترکیه در سال 2019 توانسته است با پروژه های جدید توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در سطح مهمی به خود جلب کند.

پیشرفت پروژه های ساخت برج و آپارتمان

در بازار املاک و مستغلات، نرخ ارزش پروژه های جدید در چند سال آینده حدود 50 درصد افزایش می یابد و پس از آن هر سال به تعداد معینی افزایش می یابد. در حالی که دوره بازخرید برای پروژه های جدید به طور متوسط ​​10 سال است، برای پروژه های آماده از 15 سال شروع می شود. دوره بازخرید را می توان به عنوان “پول برگشتی” خلاصه کرد که سرمایه گذاری از طریق درآمدهایی مانند اجاره در طول سال ها فراهم می کند.

سرمایه‌گذارانی که در پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند، زمانی که پروژه‌ها از طریق فرصت‌های اجاره آماده زندگی در آن‌ها هستند، درآمد غیرفعالی کسب می‌کنند. پیش فروش واحد مسکونی در تهران سرمایه گذار هم از سرمایه گذاری خود توسط پروژه ای که در آن سرمایه گذاری کرده است از طریق افزایش ارزش استفاده می کند و هم از طریق اجاره درآمد غیرفعال به دست می آورد.

سود خرید و پیش خرید واحد مسکونی

حداقل پول لازم برای ورود به بازار مسکن و پیش خرید واحد مسکونی

 مثلا؛ شما یک 250 دلاری خریده اید. 000 آپارتمان با سرمایه گذاری در یک پروژه جدید، پس از یک سال که پروژه تکمیل شد، ارزش آن حدود 375.000 تا 400.000 دلار خواهد بود و در حالی که اجاره آپارتمان 250.000 دلاری به طور متوسط ​​1.500 دلار است، اجاره آپارتمان 400.000 دلار به طور متوسط ​​حدود 2.500 دلار است. با سرمایه گذاری در بخش مسکن، به طور متوسط ​​10 سال سرمایه گذاری خود را به دست خواهید آورد.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *